Nrse Välkomnar En Stjärna Till Workplace Success Manager / Customer Success
Nrse Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nrse Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Upplands Väsby,
Uppsala eller i
hela Sverige Bakgrund
Vi är ett av Europas snabbast växande företag enligt Financial Times senaste lista och blev för fjärde året i rad ett Gasellföretag.
Vi levererar hållbara tjänster till arbetsplatser som ska förenkla våra kunders vardag och eftersom vi är det hållbara företaget väljer framförallt hållbara företag med starka employer brands oss.
Vår positionering, värdeerbjudande och det faktum att vi lever upp till det innebär hållbara relationer, vår retention rate för föregående år är 99,39% (upp från 96%).
Vi är ett bolag som är i ständig utveckling eftersom det är vad som behövs, vi arbetar med arbetsplatser och om vi ska kunna hjälpa våra kunder behöver vi ligga i framkant eftersom gårdagens lösning ofta inte är den bästa.
Ett ungt entreprenöriellt företag med ett sammansvetsat team som vill kunna vara stolta över vad vi gör, vi vet att vår bransch behöver moderniseras och vi tänker hitta rätt lösningar för att leverera mer värde för våra kunder, ibland jobbar vi precis som ett startup, med den stora skillnaden att vi redan har en fungerande affärsmodell som genererar intäkter, men vi drivs av nyfikenhet, förbättring och utveckling.
Mer information om oss finner du på vår hemsida nrse.se (
https://nrse.se/)Om jobbet
Vi söker dig som har känsla för hög kvalitet och service, en positiv, social person som har lätt för att samarbeta, är datorvan och är organiserad.
Publiceringsdatum2023-06-20Dina arbetsuppgifterUppgifterna är varierande och händelserika där mer rutinbetonade sysslor blandas med "ad-hoc" uppgifter. Du blir allt-i-allo och spindel i nätet. Du ansvarar för att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen i sin kundresa från och med dagen de blir kunder. Du kommer vara kundens primära kontaktperson och ansvara för att vi erbjuder de tjänster som är relevanta för respektive kund.
Du kommer arbeta i en grupp om tre medarbetare varav en av dessa är koncernens VD.
Under arbetsgruppen återfinns bland annat följande ansvarsområden:
• HR
• IT
• Ekonomi
• Inköp
• Workplace/Customer Success
• Administration
• Kontorsansvar
• Internservice
Dina primära, men inte begränsat av, ansvarsområden kommer vara customer success, inköp, internservice och administrativt stöd för koncernens VD.
Är du den vi söker till tjänsten som Workplace Success Manager?
Kunderna ska känna det här:
Så du kan känna såhär:
Vem är du?
Du är noggrann, strukturerad och självständig. Du har gott omdöme och en känsla för hög kvalitet och service. Du är en positiv person som har lätt för att samarbeta. Du tycker om att arbeta i ett stundtals högt tempo och är bekväm med att sköta många uppgifter parallellt vilket kräver ett flexibelt förhållningssätt med förmåga att ta egna initiativ och själv prioritera mellan arbetsuppgifter.
Du är trygg i din kompetens och trivs med att hantera administrativa uppgifter. Som person är du självgående, organiserad och har en hög kommunikativ förmåga. I det nära samarbetet med VD är du ett administrativt stöd och bidrar du med energi och arbetsglädje och kommer ha stora möjligheter att påverka din tjänst. Noggrannhet, prestigelöshet, flexibilitet och att bjuda på sig själv är viktiga egenskaper som vi värdesätter. I denna roll finns det ett stort utrymme att växa inom organisationen och bli Workplace/Customer Success Manager.
NRSE erbjuder
• Lön enligt överenskommelse.
• Heltidstjänst.
• Du är en del av ett sammansvetsat team där vi har roligt tillsammans!
• En arbetsplats med trevliga kollegor och en engagerad ledning som låter dig vara delaktig i företagets utveckling.
• Möjlighet att utvecklas karriärsmässigt och växa inom organisationen.
Dina personliga egenskaper• Noggrann
• Strukturerad och organiserad
• Hög planeringsförmåga
• Kunna hålla många bollar i luften
• Gilla att vara "spindeln i nätet"
• Serviceminded
• Hög social kompetens
• Snabblärd
• Datorvan
Kravprofil för detta jobb• Minst 5-års erfarenhet av inköp, administration eller liknande arbete
• Datorvana och lätt för att lära nya programvaror
• Stark ansvarskänsla och tycker om att samarbeta
• Flytande svenska i tal och skrift
• Behärskar det engelska språket i tal och skrift
• Avslutad gymnasieutbildning
Meriterande
• Erfarenhet av Facility Management, eller hantera leverantörer för tjänster till arbetsplatsen.
• Zendesk
• Slack
• Google Workspace
• Hubspot
• B-körkort
• Utbildning med administrativ inriktning
• Tengella
• Mycket goda kunskaper i Google sheets eller Excel
Anställningsvillkor
Heltid
Provanställning
Nyckelord
Facility Management, B2B, Administratör, Administrativt ansvarig, Service, Office manager, kontorsansvarig, kundservice, customer success.
Branschkategori
Företagsservice
Bransch
Workplace Management
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nrse Sverige AB (org.nr 556967-3105),
https://www.nrse.se Jobbnummer 7900786
Observera att sista ansökningsdag har passerat.