NP3 söker Affärsansvarig
Experis Sverige Huvudkontor / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Strömsund eller i
hela Sverige NP3 har siktet högt ställt. Bolagets vision är att bli Sveriges mest lönsamma fastighetsbolag. För uppdraget finns en handplockad organisation med medarbetare som har en gedigen erfarenhet av fastighetsaffärer. NP3 har vuxit snabbt, på bara några år har bolaget tagit plats som en stabil aktör på norra Sveriges fastighetsmarknad. I juni 2015 äger NP3 över 150 fastigheter med totalt cirka 550 000 kvadratmeter till ett samlat marknadsvärde runt 4 miljarder kronor. Hyresgästerna är drygt 900 till antalet och hyresvärdet uppgår till cirka 450 miljoner kronor på årsbasis.
Samtliga fastigheter finns inom kategorierna handel, industri, logistik och kontor. Fastigheterna är belägna på ett flertal orter i norra Sverige, från Borlänge i söder till Kiruna i norr, och kategoriseras inom följande sex marknadsområden: Dalarna, Gävle, Sundsvall, Östersund, Umeå och Luleå. Den 4 december 2014 börsnoterades NP3 på Nasdaq Stockholm, mid cap-listan. Intresset att teckna aktier i NP3 Fastigheter AB (publ) var mycket stort och erbjudandet övertecknades flera gånger.
Publiceringsdatum2015-10-10Dina arbetsuppgifterI din roll som Affärsansvarig är du direkt underställd VD och kommer att som huvuduppgift ansvara för uthyrning av lokaler och ha kontakten med hyresgästerna. I rollen ingår också att arbeta med utveckling av fastighetsportföljen och föreslå förändringar genom köp, försäljning och nyproduktion. Du utvecklar och förädlar befintliga fastigheter på ett långsiktigt och värdehöjande sätt. Du verkar för att fastigheterna har en långsiktigt kostnadseffektiv och konkurrenskraftig uthyrningsverksamhet. Dokumentation gällande kundkontakter, kundvård, offerter mm sker i koncernens CRM-system.
Du kommer att arbeta utifrån bolagets policy, strategier, riktlinjer och värderingar och ansvarar för att fastighetsförvaltningen sker i enlighet med koncernens rutiner, policys och riktlinjer. Du budgeterar, rapporterar och prognostiserar fastigheternas verksamhet. De mest frekventa interna kontakterna är med VD, ekonomichef och förvaltare. Externt håller du kontakten med befintliga/nya kunder och bl a kommunens företrädare. Resor i tjänsten förekommer.
Vem är du?
Du har troligen någon form av eftergymnasial utbildning gärna med inriktning mot ekonomi och/eller marknad. Du har ett antal yrkesverksamma år bakom dig och vi ser med fördel på att du har arbetat med kundrelationer i allmänhet någon form av sälj i synnerhet. Meriterande är bakgrund inom fastighetsbranschen.
Som person är du kreativ och idérik, ser möjligheter och kan hjälpa hyresgästerna att hitta bra lösningar utifrån deras unika behov. Du är driven, tar stort ansvar och har förmågan att på egen hand driva olika projekt/processer. Du har god struktur, organiserar själv dina uppdrag och klarar att ha flera uppdrag och kontakter igång parallellt. Tjänsten kräver att du har körkort.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via länken på experis.se jobb-id-nr 1005448, gärna så snart som möjligt, dock senast den 1 nov. Du registrera dina kontaktuppgifter, laddar ner din CV och söker tjänsten.
Om du har frågor har du möjlighet att kontakta rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist på 070 - 377 20 63 eller maila dina frågor på
annakarin.bergqvist@se.experis.comVaraktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnaKarin Bergqvist 070-3772063
FöretagExperis Sverige Huvudkontor
AdressExperis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2473176
Observera att sista ansökningsdag har passerat.