Norsktalande ordermottagare
Rookie Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rookie Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Sollentuna,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Vi på Rookie bemanning arbetar med rekrytering och uthyrning av personal. Nu söker en av våra uppdragsgivare i Stockholm en person som vill hjälpa till och förstärka företagets kundtjänst mot den norska marknaden. Tjänsten är tillsvidare på hel- eller deltid efter dina önskemål.
Vår uppdragsgivare är en av de ledande företagen i Europa inom sin bransch och har god tillväxt vilket skapar en bra miljö för de anställda.
Dina primära arbetsuppgifter innefattar administrativa uppgifter av olika karaktär samt att besvara inkommande telefonsamtal och email från företagets norsktalande kunder. Frågorna rör allt från fakturahantering, leveranser och order. Du kommer främst att kommunicera via dator och telefon.
Teamet du ingår i arbetar mot hela den nordiska marknaden. Då du behärskar det norska språket väl kommer du få ansvar för ett antal kunder på den norska marknaden.
Vi tror att du brinner för service och att du alltid vill sätta kunden i fokus. Vidare behöver du ha god datavana och givetvis behärska det norska språket i tal och skrift.
Välkommen med din ansökan. Urvalet sker löpande och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt.
Skicka ansökan till:
ansokan@rookiebemanning.sePubliceringsdatum2011-12-15Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
17-18 000 kr/mån
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-12-26
Ange följande referens när du ansöker: Norsk orderadministratör
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@rookiebemanning.seFöretagROOKIE BEMANNING AB
AdressROOKIE BEMANNING AB
STRANDBERGSGATAN 61 3TR
11251 STOCKHOLM
KontorsadressSTRANDBERGSGATAN 61
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6610331
Jobbnummer 1106775
Observera att sista ansökningsdag har passerat.