Norsktalande kundtjänstmedarbetare / administratör

Bravura / Butikssäljarjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-03-19

Företaget
Företaget bildades 1982 och har sedan dess erbjudit sina kunder i Norden konfektyr, kakor, godis och knäckebröd bakade med kärlek. Företaget präglas av en familjär stämning och består av tolv medarbetare som sitter i trevliga lokaler i Mölndal. Nu befinner sig företaget i en expansiv fas och behöver därför utöka sitt kundtjänstteam.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare supporterar du förtagets norska och svenska kunder genom att svara på frågor, ta emot order, lägga beställningar samt säkerställa att varor levereras i tid. Du erbjuds en social roll där du kommunicerar med kunder via såväl telefon som mejl med fokus på att kunderna ska känna sig väl omhändertagna. Utöver ditt ansvar inom kundtjänst erbjuds du även möjligheten att bidra till företagets utveckling inom digital marknadsföring samt att arbeta med andra administrativa uppgifter där du får användning av dina kunskaper i norska.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Flytande i tal och skrift på norska
• Arbetslivserfarenhet från en kundorienterad roll
• Meriterande är utbildning och/eller erfarenhet inom marknadsföring

Du motiveras av att hjälpa andra och är tillmötesgående i ditt sätt att bemöta för att skapa nöjda kunder. Du är kommunikativ och har förmåga att uttrycka dig både i tal och skrift då du kommunicerar med kunder både på telefon och i mejl. Vidare trivs du med att arbeta självständigt och att driva ditt arbete framåt på ett strukturerat och noggrant sätt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: order, orderhantering, ordermottagare, kundtjänst, kundservice, service, serviceinriktad, administration, sociala medier, marknadsföring, norska, norsktalande, heltid, Mölndal, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Dubar helena.dubar@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1481

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4028449

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: