Norsktalande kundtjänst inom trafikledning
TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker en servicemässig och kundorienterad medarbetare till Cabonlines norska kundtjänst inom trafikledning! Sök här!
Talar och skriver du norska och svenska obehindrat samtidigt som du har ett starkt sinne för bra service? Trivs du i en koordinerande roll då du har mycket kundkontakt och även administrativa arbetsuppgifter? Cabonlines kundtjänst är nu på jakt efter nya drivna medarbetare inom deras trafikledning av taxitjänst. Låter det som något för dig? Läs mer om jobbet och sök nedan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som norsktalande kundtjänst inom trafikledning har du en dynamisk och omväxlande roll då du får hantera Cabonlines kundkontakt samt över tid bygga upp relationer med olika kontaktpersoner. Du kommer vara del av ett stöttande team med närvarande och aktivt coachande chefer. Tillsammans kommer ni se till att Cabonlines kundtjänst levererar på högsta nivå och samtidigt har en härlig arbetsmiljö. Du kommer även få tydliga utvecklingsmål där fokus ligger på att du ska kunna växa i din yrkesroll och successivt ta mer ansvar.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare på Cabonlines kundtjänst kommer du agera som stöd till förarna och hantera taxibeställningar, med fokus på den norska marknaden. Det innebär att:
* koordinera och koppla ihop taxiförare med kundens behov
* ta emot inkommande samtal som berör taxibeställningar
* skapa beställningar i systemet
* övrig administration kopplad till taxiärenden
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
När du startar på Cabonline kommer du få en gedigen internutbildning för att försäkra att du har alla verktyg du behöver för att kunna utföra arbetet på bästa sätt. Du kommer att bli en del av ett härligt team på ca 10 personer på den norska sidan.
Arbetstimmarna fördelas mellan medarbetarna för att täcka upp tiderna 07.00-21.00 där du har möjlighet att påverka vilka pass som passar just dig. Tjänsten är på heltid (38,25 h/v) med start enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Vidare sitter Cabonline i stora och luftiga lokaler i Sundbyberg.
VEM ÄR DU?
För att passa denna roll ser vi att du har erfarenhet av och trivs med kundservice samt därför har en god förmåga att bemöta olika typer av kunder. Du har gärna telefonvana där du har hanterat större inflöden av samtal och är en fena på administration. Eftersom att du kommer ta emot ärenden på norska så ser vi också att du behärskar språket på flytande nivå.
Vidare ser vi att du är en naturlig problemlösare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är flexibel som person och trivs med att arbeta samt uppnå mål tillsammans med dina kollegor. Sist men inte minst är du en teamplayer som drivs av att bistå med bästa möjliga service.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-01-14ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Olofsson
maria.olofsson@tng.se 0704851214
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 4552544
Observera att sista ansökningsdag har passerat.