Nespresso och Flygbussarna söker nya kollegor!
Webhelp Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2020-05-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nespresso och Flygbussarna söker nya kollegor!" (publicerad 2020-08-10) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Webhelp söker nya medarbetare till företagets multiskill-team i uppdrag för Nespresso och Flygbussarna. För dessa tjänster är goda språkkunskaper i svenska och engelska ett krav för att kunna svara på våra kunders förfrågningar.
Har du ett brinnande intresse av att leverera service i världsklass? I så fall är det dig vi letar efter!
OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE
Arbetet på vår kundtjänst kommer kretsa kring att assistera våra kunders förfrågningar via telefon och mail från Webhelps huvudkontor i Solna. Utöver detta kommer du i din roll att jobba med administartiva uppgifter. Här har du med dina språkkunskaper och sociala färdigheter ett försprång i att skapa positiva kundupplevelser.
Du kommer hantera inkommande samtal gällande nya kunder, fakturafrågor, beställningar, teknisk support med mera från redan befintliga kunder hos Nespresso. Då du kommer att ingå i ett multiskill-team förekommer även samtal för Flygbussarna. Samtalen som besvaras är på engelska och svenska.
Första tiden på Webhelp:
Tjänsten påbörjas med en utbildning inriktad mot Nespressos kunder. Här kommer du få rätt verktyg och kunskap samt stöttning för att kunna besvara kundernas frågor. Produktkunskap och samtalsteknik är fokuspunkterna under utbildningen där teorin kommer varvas med praktik genom bland annat medlyssning tillsammans med dina nya kollegor.
VI SÖKER DIG SOM...
• . har en positiv attityd och lätt för att lära sig nya saker. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och lätt anpassar dig till olika situationer, detta då det är en stor variation på vad kunderna kan tänkas behöva hjälp med.
Du bör vara kommunikativ och lyhörd som person med en god social och verbal förmåga. Vi vill att du, likt oss, ska vilja sträva efter att alltid leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Vi värdesätter flexibilitet och samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du är stresstålig och det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller andra serviceyrken.
Krav för tjänsten:
• Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt som skriftligt
• Mycket goda kunskaper i engelska, muntligt samt skriftligt
• God datorvana
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
Vår arbetsplats präglas av god stämning, teamwork och kundservice i världsklass! För dig som är kreativ, arbetsam och målinriktad finns alla chanser att nå nya tjänster, på Webhelp är vi duktiga på att skapa goda interna utvecklingsmöjligheter.
• Lön enligt kollektivavtal
• Friskvårdsbidrag
• Goda utvecklingsmöjligheter
START: 2020-06-01
PLACERINGSORT: Solna
ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning på ~75%, 30h/v
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-22:00, helger 09:00-18:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-05-26
Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients' operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world's most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.
Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at
www.webhelp.com (
http://www.webhelp.com/)Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2020-05-25ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWebhelp Sweden AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)
Arbetsplats Webhelp Sweden
Jobbnummer 5238517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.