Mötesbokare

CredoTech / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos CredoTech i Stockholm

CredoTech har genom kundkontakter, deltagande i mässor och möten kommit fram till slutsatsen att det finns en del potentiella utbytesuppdrag i Iran respektive Sverige. Ett mål är att bli ett kunskapsbolag och bistå potentiella uppdragsgivare med know how i bl.a. byggprocessen, tillverkningsindustrin och processoptimering, driva projekt enligt en projektmodell m.m. Ett annat mål är att driva en process för att företag i Sverige och Iran ska kunna knyta till sig samarbetspartner eller kunder för att genomföra sina affärer, där CredoTech är länken mellan företagen i de olika länderna. Detta kommer att bli en flerstegsprocess att nå företag i olika branscher där bl.a. företaget syns med sitt namn och varumärke i relevanta forum.

För detta behöver CredoTech nyanställa en mötesbokare.

Tjänsten handlar mycket om att bygga relationer och att vara länken mellan CredoTech och nya kunder, vilket kräver att man är ytterst lyhörd samt ödmjuk i kontaktrelationerna till kunderna.

• Som mötesbokare kontaktar du potentiella kunder och introducerar dem till företaget och vårt erbjudande. Det är vår gemensamma uppgift att skapa ett intresse för våra tjänster.

• Du tillsammans med företaget ska välja relevanta mässor och möten i Iran, framförallt i Teheran och Esfahan.

• Du ska delta i mässor och möten som representant för företaget.

• Vi ska tillsammans bearbeta underlaget från mässor, möten samt telefonsamtal och omsätta till eventuella framtida uppdrag.

• Det kan bli aktuellt att ordna med sevärdheter i Iran för svenska företag som besöker Iran. Det stärker affärsrelationerna att lära känna landets kultur, historia och värderingar.

Publiceringsdatum
2015-02-16

Kvalifikationer
• Du skall vara utåtriktad och ha en hög social kompetens.
• Du skall vara konsekvent, inge förtroende och kunna hantera personer i ledande positioner på ett professionellt sätt.
• Du är självgående, drivande och gillar att arbeta med människor.
• Du kan bygga relationer med uppdragsgivarna.
• Du har lokalkännedom om Iran, särskilt om städerna Tehran med omnejd och Esfahan.

Övriga kompetenser:

För att skapa långsiktiga arbetsrelationer värdesätter företaget personliga egenskaper som ödmjukhet och lyhördhet. Du ska vara kapabel och flexibel att bygga affärsmässiga relationer med kunderna. Vår nyanställde kan gärna ha lämnat arbetslivet och befinna sig i pensionsåldern, men ska dock känna för utmaningen att hjälpa till att bygga upp något nytt. Arbetet innebär resor till och från Sverige och Iran och kan innebära vistelse under några veckor i taget i Iran för att träffa företagen i olika forum.

Tjänsten omfattar 75% av en heltidstjänst och arbetet sker på normal arbetstid.

Företaget har kollektivavtal.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Tjänsten omfattar 75% av en heltidstjänst och arbetet sker på normal arbetstid.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-27
Frågor om tjänsten samt CV och personligt brev skickas Endast till angiven mailadress.
Ange följande referens när du ansöker: 2637319
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@credotech.se

Företag
CredoTech

Adress
CredoTech
12059 ÅRSTA

Jobbnummer
2169306

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från CredoTech

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos CredoTech: