Monier Roofing rekryterar assistent deltid 50 %

Manpower Huvudkontor / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Braas Monier Building Group är den världsledande leverantören inom takmaterial, taktillbehör och skorstenar. Vi har 7 400 anställda, fler än 107 produktionsenheter och representation i 36 länder på fyra kontinenter. 2013 omsatte gruppen 1,228 Miljarder Euro. Monier Roofings affärsområde är Sverige, Danmark, Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Här är vi 300 medarbetare och hade år 2013 en omsättning på 101 miljoner Euro. Vi har två tegelbruk och fyra betongfabriker. Vi är stolta över vår tradition och över att vara den största leverantören av takmaterial i Norden och Baltikum. I Sverige har vi ca 100 anställda och två fabriker samt huvudkontor för Norden och Baltikum i Stockholm. Fabriken i Jönåker producerar betongtak och fabriken i Vittinge tegeltak. Läs mer på www.monier.se . I samarbete med Manpower söker vi nu en assistent.

Publiceringsdatum
2014-06-16

Dina arbetsuppgifter
Genom att bistå med administrativt stöd till ett antal olika funktioner på företaget kommer du att bli en viktig del i att effektivisera organisationens arbete. Teamets behov kommer att vara varierande och beroende på vem du hjälper för tillfället kommer dina arbetsuppgifter och din arbetsdag att bli omväxlande. Genom din insats kommer teamet att på ett mer effektivt sätt kunna fokusera på sina respektive ansvarsområden. I den här tjänsten kommer du att få användning för din breda kompetens och din förmåga att skapa effektiva och smarta rutiner i en internationell organisation. Du kommer att rapportera till Country Manager, Skandinavien och vårt koncernspråk är engelska.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50 %.

Vem är du?
Vi söker dig som vill och kan vara en viktig pusselbit när det gäller att arbeta effektivt med administration. Har du lätt att lära och har minst två års erfarenhet av varierade administrativa arbetsuppgifter så kan du vara den person vi söker. Du talar och skriver mycket bra svenska och engelska. Du har en allmänt god datavana och är van att arbeta i Office. För att vara rätt person för rollen bör du ha ett utpräglat sinne för service, arbeta strukturerat och effektivt samt ha ett öga för detaljer. För att trivas i rollen bör du uppskatta ett självständigt arbete.

Kontaktperson för detta jobb
Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via länken nedan. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Åsa Nygårds, Manpower på telefon 08-764 26 53. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
50% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Nygårds 08-764 26 53

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
1911391

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: