Medicinsk vårdadministratör till Lindesbergs vårdcentral
Region Örebro län / Administratörsjobb / Lindesberg
2020-12-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medicinsk vårdadministratör till Lindesbergs vårdcentral" (publicerad 2021-08-02) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Lindesberg,
Nora,
Örebro,
Ljusnarsberg,
Skinnskatteberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Örebro län i Lindesberg,
Nora,
Örebro,
Ljusnarsberg,
Hallsberg eller i
hela Sverige Letar du efter en arbetsplats där du får vara en viktig del av ett team, där samarbetet mellan yrkesgrupperna är utomordentligt bra och där korridorerna är fyllda med skratt, energi och omtanke om varandra? Då ska du söka till oss! Lindesbergs vårdcentral erbjuder en spännande och flexibel arbetsmiljö och har under de senaste åren utvecklats till en arbetsplats dit det är roligt att gå varje morgon, där vi tar ansvar såväl för verksamheten som för oss själva, där vi trampar nya stigar men framförallt där vi känner oss trygga för att vi är uppriktiga och vänliga mot varandra.
Publiceringsdatum2020-12-03Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna innefattar bland annat receptionsarbete, diktatskrivning, posthantering samt administrativ service till övrig personal. Vi har ett stort fokus på förändringsarbete och vårt mål är att de medicinska vårdadministratörerna ska använda sin kompetens fullt ut. Du kommer att vara en viktig del av detta arbete där du förväntas komma med egna förslag på hur målen ska nås.
KvalifikationerYrkesutbildning till medicinsk vårdadministratör eller motsvarande utbildning. IT-kunskaper samt vana från primärvården är meriterande.
Du har lätt för att skapa bra möten med såväl patienter som kollegor. Du är stabil och har god självinsikt. Att bidra till verksamhetens utvecklings- och förändringsprojekt ser du som en naturlig del av ditt arbete. Du uppskattar ett högt tempo med stora möjligheter till egen utveckling i en arbetsmiljö med väl fungerande samarbeten. Du ser feedback som ett bra verktyg för utveckling av dig själv och som bidrag till dina kollegors utveckling.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Anställningsform:
Tillsvidare, heltid.
TillträdeSnarast eller enligt överenskommelse.
Upplysningar:
Jessica Kromm, samordnande medicinsk vårdadministratör, 0581-851 26
Petter Backteman, enhetschef, 0581-850 88
Facklig kontaktVision, Josefine Lundell, 0581-85183
Hemsida:
www.regionorebrolan.seSista ansökningsdag:
2020-12-16
Ansökan ska innehålla fullständigt CV, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju.
Om organisationen:
Lindesbergs vårdcentral ingår i Område närsjukvårdsområde norr. Närsjukvård innefattar vård som är vanlig, ofta förekommande och som finns geografiskt nära patienterna. I närsjukvården ingår bland annat vårdcentraler samt delar av Lindesberg lasarett. Genom att utöka samarbetet mellan vårdcentraler, specialiserad sjukhusvård och länets kommuner skapar vi ännu bättre vård - hela tiden med patientens bästa i fokus.
Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv.
Ärendenummer:
HoS:2020:1018
Övrig informationVi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagREGION ÖREBRO LÄN
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "HoS:2020:1018".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Örebro Län (org.nr 232100-0164)
Arbetsplats Region Örebro län
Jobbnummer 5472254
Observera att sista ansökningsdag har passerat.