Medicinsk sekreterare, Örnäsets hälsocentral
Region Norrbotten / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Norrbotten i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Arbetsplats:
Referensnummer: 197957
Om arbetsplatsen
Örnäsets hälsocentral i Luleå. Vi har en listad befolkning på drygt 10 000 medborgare.
Vi söker nu en vikarierande medicinsk sekreterare till vår arbetsplats
Publiceringsdatum2019-03-11Dina arbetsuppgifterSom medicinsk sekreterare arbetar du huvudsakligen med diktatutskrifter via MedSpeech, journalskrivning av läkaranteckningar, remisser, intyg och brev. Vi använder journalsystemet VAS. I arbetet ingår receptionstjänstgöring
BakgrundVi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare/vårdadministratör. Du har goda kunskaper i det svenska språket och i medicinsk terminologi. Diagnoskodutbildning samt erfarenhet av datasystemet VAS är meriterande. Du är van att arbeta självständigt med engagemang och en positiv inställning. Viktigt att också ta egna initiativ till förbättringsåtgärder. Flexibilitet med god förmåga att samarbeta med andra och omprioritera arbetet när det behövs. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet
Anställningsfakta
Tjänsten är ett vikariat på heltid under den tid en av våra ordinarie sekreterare är föräldraledig, i första hand tom december 2019.
Vill du veta mer?
Marianne Norlund, hälsocentralschef, 0920-71802
Fackliga företrädare
Ann-Marie Larsson, Vision tel 718 28
Sista ansökningsdag är den: 2019-03-28
Varaktighet, arbetstid
Heltid, dagtid. Vikariat
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarianne Norlund
marianne.norlund@norrbotten.se 0920-718 02
FöretagRegion Norrbotten
AdressRegion Norrbotten
Robertsviksgatan 7
97189 Luleå
KontorsadressRobertsviksgatan 7
Jobbnummer 4659188
Observera att sista ansökningsdag har passerat.