Medarbetare till Supporten
LloydsApotek / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos LloydsApotek i Stockholm,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Strängnäs,
Uppsala eller i
hela Sverige LloydsApotek har idag ett 80-tal apotek i Sverige och räknar med att växa de närmsta åren. LloydsApotek är en del av Celesio Group, ett av de ledande internationella tjänsteföretagen inom läkemedels-, apoteks- och hälsovårdsområdet. Koncernen är verksam i 14 länder runt om i världen och sysselsätter cirka 39 000 människor
LloydsApoteks mål är att bli en av de ledande apotekskedjorna i Sverige som ska leverera den bästa servicen och de mest innovativa och inspirerande apotekstjänsterna. Hos LloydsApotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som kan recept och är experter inom hud och värk
Brinner du för att arbeta med kundkontakt och teknik? Har du erfarenhet av helpdesk och att arbeta med varierande uppgifter inom support? Då är detta ett jobb för dig! Nu söker vi en medarbetare till vår Support som sitter på LloydsApoteks servicekontor på Rosenlundsgatan, mitt på Södermalm i Stockholm.
Publiceringsdatum2017-05-05Dina arbetsuppgifterSupporten är en stor del av företaget och är apotekens och servicekontorets interna support. Du kommer arbeta med bred kundsupport inom både 1st och 2nd line. I rollen kommer du att ta emot varierande ärenden via telefon och logga i ett ärendehanteringsprogram. Dessa ärenden rör allt kring IT, hårdvara men även övriga drifts- och fastighetsfrågor.
Supporten hanterar också beställningar och leverans av hårdvara för apotek och servicekontor, samt testar nya funktioner av kommande releaser. Du kommer samarbeta nära med teamet och med övriga avdelningar.
Tjänsten är heltid och tillsvidare med start enligt överenskommelse
KvalifikationerVi söker dig som har:
• Minst gymnasieutbildning, gärna inom IT
• Minst ett års erfarenhet av teknisk support/helpdesk
• Erfarenhet av Active Directory, systemadministration, Microsoftmiljö och felsökning av nätverk/skrivare etc.
• Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.
• Har ett gott sinne för kundservice
Dina egenskaperFör att trivas i rollen är det viktigt att du tycker om att tillsammans med kund och kollegor komma fram till de bästa lösningarna samt ge bästa möjliga service!
Som person är du strukturerad och kommunikativ. Du behöver kunna bemöta olika typer av människor och förklara på ett enkelt och pedagogiskt sätt. Du har en väl utvecklad social förmåga och är bra på att bygga relationer internt och externt.
Du är inte rädd för att ta eget ansvar, är självgående och har ett gott tålamod
Vi erbjuder:
Hos oss på LloydsApotek får du möjligheten att vara med på den spännande resa det innebär att bygga en apotekskedja från grunden. Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare en möjlighet att påverka och att utvecklas. Din utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern. Vi söker dig som värdesätter kundfokus, kvalitet, kompetens och som har vilja och driv att vara med och bygga upp LloydsApotek i Sverige.
Vi tar gärna emot din ansökan snarast, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan! För frågor kring tjänsten kontakta Inga-Maj Svensson, IT Support & Service Manager, på email:
inga-maj.svensson@lloydsapotek.seVaraktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
Ersättning•
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-26
Ange följande referens när du ansöker: 3432167908
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktInga-Maj Svensson (+46) 72-711 65 25
FöretagLloydsApotek
AdressLloydsApotek
Box 38152
10224 Stockholm
KontorsadressRosenlundsgatan 54, 10064 Stockholm
Jobbnummer 3479537
Observera att sista ansökningsdag har passerat.