Medarbetare till Kundservice Öppen Fiber
TeliaSonera Customer Care / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Customer Care i Göteborg,
Karlstad,
Norrköping,
Stockholm,
Sundsvall eller i
hela Sverige TeliaSonera hjälper miljontals människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt genom att tillhandahålla nätanslutning och telekommunikationstjänster. Internationell styrka och lokal förankring är kombinationen som gör oss unika och som skapar en kundupplevelse i världsklass - hela vägen från Norden till Nepal. TeliaSonera har över 26 000 medarbetare världen över och under 2013 uppgick netto omsättningen till 101,7 miljarder SEK, EBITDA till 35,6 miljarder SEK och vinst per aktie till 3,46 SEK
Läs mer på
www.teliasonera.seTelias kundtjänst för Öppen fiber finns på Customer Channels arbetar på uppdrag av Telia Operator Business med service såsom kampanjer, offerthantering, orderläggning, felanmälan och fakturering. Telia Operator Business erbjuder nättjänster till flera operatörer i Telias nät. Erbjudandet består av såväl reglerade som oreglerade tjänster inom kapacitet, samtrafik, fast telefoni, bredband och Internet.
Vi behöver nu utöka vårt Kundserviceteam för Öppen Fiber inom Customer Channels. Teamet ansvarar för service gentemot slutkunder i frågor som försäljning, orderläggning, leveranskoordinering, felanmälan och fakturering. Vi söker dig som är stresstålig, hanterar snabba vändningar, har lätt för att lära dig nya saker, är noggrann och som tillsammans med de andra i teamet ser till att våra kunder får bästa möjliga service.
Publiceringsdatum2014-05-13ArbetsuppgifterDu kommer primärt att ge kunden en komplett serviceupplevelse och hantera offert- och orderhantering, leverans, service och fakturafrågor för Öppen fiber. Utöver detta arbetar vi med Öppen Fiber kampanjer där du kommer vara ansvarig för flera områden i en satsning, en till två gånger per år. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra våra processer och stödsystem samt deltar i produktutveckling. Våra arbetstider är 07.45-16.30 vardagar.
Din kompetens och erfarenhet
Vi ser att du har en 3-årig gymnasieutbildning samrt grundläggande IT-kunskap. Vidare är det meriterande med fiberkännedom och god kunskap i engelska.
Vem är du?
Du är engagerad och har ett stort intresse för att skapa goda kundrelationer. Du skall ha lätt för att samarbeta eftersom du kommer att ingå i ett team där vi arbetar mot gemensamma mål. Du är som person noggrann och skapar god kvalitet i våra kundmöten. Du är dessutom flexibel vilket innebär att du kan anpassa dig till rådande kundbehov.
Vi söker medarbetare till tillsvidareanställning och vikariat.
Fysisk placering är Göteborg
Om du vill veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Peter Aronsson, 070 603 38 10
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare och visstid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Aronsson +46 31 34 137 14 , +46 70 603 38 10
FöretagTeliaSonera Customer Care
AdressTeliaSonera Customer Care
Mårbackagatan 9
12386 Farsta
KontorsadressMårbackagatan 9
Jobbnummer 1872698
Observera att sista ansökningsdag har passerat.