Medarbetare till Kundservice
Jetpak Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jetpak Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Västerås,
Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Jetpak är en ledande leverantör i Norden av express- logistik och skapar mervärde för sina kunder genom att tillhandahålla långsiktiga lösningar för tidskritiska expressförsändelser.
Vår kärnverksamhet är att ge marknaden den snabbaste servicen inom 18 timmar oberoende avstånd och med över
140 lokala representationskontor är den lokala närvaron en framgångsfaktor.
Våra unika egenskaper av snabbhet och tillförlitlighet i kombination, ska hjälpa kunder att fatta rätt beslut när det
gäller företagens expresslogistik och vår vision är att bli sedda som trovärdiga, entusiastiska och proaktiva.
Bland tjänsteföretag är konkurrensfördelen kompetens och personalutveckling, därför satsar vi mycket på dig som anställd.
Vi strävar efter att bli branschens förgrundsgestalt när det gäller att vara långsiktiga och är starkt engagerade i miljörelaterade frågor genom tydliga och kraftfulla aktiviteter.
Då en av våra medarbetare på Kundservice slutat söker vi nu en ersättare.
Vi söker dig som:
• Alltid sätter kunden i centrum
• Besitter mycket god kommunikationsförmåga och social kompetens
• Har hög stresstålighet
• Har PC-vana, gärna office-paketet
• Behärskar engelska i tal och skrift
• Har goda geografi kunskaper
• Är en ?Teamspelare?
• Har minst 3-års erfarenhet av kundservicearbete
Att arbeta som medarbetare på Kundservice hos Jetpak innebär att du på ett professionellt och ?serviceminded? sätt svarar på våra kunders förfrågningar och bokningar vare sig de kommer via telefon, e-mail eller direkt från vår hemsida.
Till din hjälp har du en av marknadens modernaste affärssystem som bl a föreslår den bästa transportlösningen baserat på kundens behov. Du är lyhörd och har ?affärsnäsa?, vilket innebär att du besitter förmågan att plocka rätt bland våra tilläggstjänster som du erbjuder våra kunder. Vi betraktar vår Kundservice som en viktig säljkanal mot marknaden vilket innebär att försäljning kommer in som en naturlig del av ditt dagliga arbete.
Våra kunder ställer mycket höga krav på kvalitet och leveransprecision varför det är viktigt att vara noggrann och tydlig i kommunikationen med kund.
Du ingår i en grupp på sex personer som har en Chef som motiverar och coachar dig för att nå både individuella och gemensamma mål som kontinuerligt följs upp.
Tjänsten är en tillsvidareanställning och arbetstiderna är varierande.
Vid frågor kontakta Lena-Marie Norlin, tel. 0733-685 278,
e-mail:
lena-marie.norlin@jetpak.seDin ansökan vill vi ha senast 22 september, 2010
Skicka din ansökan via mail till
charlotte.ingman@jetpak.sePubliceringsdatum2010-09-08Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
charlotte.ingman@jetpak.seFöretagJetpak Sverige AB
AdressJetpak Sverige AB
BOX 12775
11296 STOCKHOLM
KontorsadressNORDENFLYCHTSVÄGEN 66
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-55585220
Jobbnummer 728283
Observera att sista ansökningsdag har passerat.