Medarbetare inom helpdesk till Coor

Coor Service Management AB / Supportteknikerjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Sundbyberg, Solna, Stockholm, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Har du ett genuint intresse för att ge service och har en lösningsfokuserad attityd samt är lyhörd för kundens behov? Är du dessutom nyfiken, strukturerad och gillar ordning och reda. Då kan du vara vår nya kollega!

I ett nära partnerskap med vår kund Swedbank spänner sig Coors uppdrag över flera områden, där huvuddelen består av arbetsplatsservice. Det ställs höga krav på oss gällande både kunskap, service och tillgänglighet som ska lämna ett positivt avtryck hos både Swedbanks medarbetare och besökare. Coor ska se till att den dagliga driften alltid fungerar och lyfta den till nästa nivå där du kommer ha en stor påverkan. Vi har en prestigelös, varm och utvecklingsinriktad kultur där man som medarbetare har ett stort eget ansvar.

Vill du vara med och ta detta samarbete till nästa nivå med oss?

Om rollen
Som helpdeskmedarbetare blir du en del av ett nytt team som tillsammans har ansvar över den dagliga hanteringen, beredningen och planeringen av inkommande ärenden inom kundleveransen. Rollen är administrativ och koordinerande där du har en viktig roll att säkerställa leveransen. Här får du en variationsrik vardag där hela leveransen arbetar tillsammans och hjälper varandra när så krävs.

Exempel på dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Hantering av inkommande ärenden såsom felanmälningar, leverantörsbeställningar och fakturahantering
• Fördelning och uppföljning av ärenden
• Bistå som stöd åt chefer, arbetsledare, drifttekniker och våra kunder
• Löpande kontakt och nära samarbete med avtalsansvariga, underentreprenörer, leverantörer och beställare hos kunden
• Aktivt bidra till utveckling och förbättringsarbete

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning med placering i Sundbyberg. Arbetstiden är förlagd dagtid måndag till fredag.

Vår kandidat
Vi söker dig som har några års erfarenhet av arbete med liknande administrativa uppgifter med fokus på ärendehantering, gärna inom kundtjänst. Har du dessutom en förståelse för ekonomi och fakturahantering ser vi det meriterande. En digital mognad är ett krav, där du har både vana och intresse för att arbeta i data- och ärendehanteringssystem för att snabbt kunna sätta dig in i våra verktyg. Då du dagligen har många kontakter med kollegor, chefer, kunder och leverantörer ser vi att du har mycket god svenska och engelska i tal och skrift,

Din personlighet
Vi söker en självgående, serviceinriktad person som är affärsmässig och har en mycket god förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer internt såväl som externt. Du är noggrann, flexibel och strukturerad med en förmåga att kunna prioritera och lösa potentiella problem som kan uppstå. Att ha ett eget driv och engagemang är något vi värdesätter, då du tillsammans med dina kollegor arbetar med ständiga förbättringar av verksamheten.

Vi erbjuder
Hos oss blir du en del av ett nytt team med stora utvecklingsmöjligheter och där du får vara med och bidra till utveckling. Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar friskvårdsbidrag och föräldralön. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och vi arbetar aktivmed att säkerställa en god arbetsmiljö. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en så bra start som möjligt på din nya arbetsplats. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp, såväl som inom andra delar av verksamheten.

Ansökan och övrig info
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via annonsen på vår hemsida.

Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll samt kreditupplysning genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? Klicka här https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/

För mer information om rollen vänligen kontakta rekryterande chef Helene Pohlman på helene.pohlman@coor.com.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

Ersättning
Lön enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
8348608

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: