Marknadskoordinator till mycket spännande uppdrag!
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
I din roll som marknadskoordinator kommer du att arbeta tillsammans med tre kollegor i serviceteamet som har i uppdrag att bära kundens viktiga värdskap. Du kommer att arbeta ca 50% av din tid med att stå i kundens servicedesk och möta besökande och medlemmar. De övriga 50% arbetar du med kommunikation för att marknadsföra verksamheten i digitala kanaler.
Publiceringsdatum2018-05-02Dina arbetsuppgifter• Du ansvarar för att med hög servicekänsla och proaktivt bemöta besökande med information och servicetjänster och du informerar om regionens verksamhet, anställdas ansvarsområden och vad som pågår i verksamheten
• Samverkar med alla anställda i serviceteamet, i synnerhet tillsammans med annan serviceansvarig för att säkerställa att alla arbetsuppgifter täcks upp
• Proaktivt tillgodose externa/interna arrangörers servicebehov vid aktiviteter och konferenser
• Du driver arbetet i digitala och sociala medier
• Kunna ge teknisk support gällande ljud, bild- och ljusanläggningar, samt att ansvara för kontakten med supportleverantör för ljud, bild- och ljusanläggning
• Övergripande ansvar för en trivsam och funktionell miljö i konferenslokaler och gemensamma utrymmen och övriga förekommande lokalfrågor
• Bidra till utveckla servicen i serviceteamet
• Hantering av passerkort, larminformation, posthantering, beställning av kontorsmaterial, flytt av möbler samt övriga liknande administrativa arbetsuppgifter
• Lämna ut och ta emot eventmaterial. Beställa och hantera nationellt material
• Assistera förtroendevaldas/medlemmar/anställda med att trycka material, utveckla rutiner och utbilda personal
• Produktion av grafiskt material som annonser, inbjudningar och affischer med mera
Vem söker vi?
Till denna roll söker vi dig som har ett par års erfarenhet av service- och värdskapsfrågor samt ett brinnande intresse för digital kommunikation. Har du gått en utbildning inom konferens/event eller liknande är detta mycket meriterande. Du är tekniskt kunnig gällande audio / vision system och kan vara behjälplig kring frågor om detta. Det är ett krav att du har körkort.
Som person tror vi att du är serviceminded, engagerad och mån om att alltid ge ett gott bemötande till kunder och kollegor. Du trivs i en miljö där du både får arbeta med människor och digital kommunikation.
Om tjänstenTjänsten är ett konsultuppdrag ute hos kund på heltid under 2018. Du arbetar dagtid med ett kvällspass per vecka och vid behov cirka en helg per månad. Mer information om kunden ges vid en personlig intervju. Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att maila konsultchef Julia Järvholm:
julia.jarvholm@jurek.se. Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Järvholm
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4118965
Observera att sista ansökningsdag har passerat.