Marknads- och försäljningsassistent Sverige - Sjukgymnast/Ergono
Salli Systems / Säkerhetsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säkerhetsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Salli Systems i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Försäljningsassistent Sverige - Salli Systems
Ergonomi & Sitthälsa
Salli Systems grundades 1990 och är en pionär inom hälsosamt sittande världen över och ledande producent av ergonomiska sadelstolar, elektriska höj- och sänkbara bord och flertalet tillbehör. Salli sadelstol kan användas i allt sittande arbete och även i flera uppgifter som vanligtvis utförs stående.
Du sitter automatiskt med en god hållning och slappnar av i nacke och rygg. Salli hjälper dig att vara frisk på jobbet.
Salli Systems har ett unikt hälso program och låg sjukskrivning.
Vi är totalt ca. 35 anställda och exporterar till över 50 länder.
Mer information på
www.salli.comNu utökar vi vårt framgångsrika säljteam och söker:
Marknads- och försäljningsassistent Sjukgymnast/Ergonom till Sverige
Du utgår från ditt hemmakontor och jobbar med att bygga upp försäljningen i Sverige (förutom Stockholms området) genom våra återförsäljare, nya återförsäljare, stärka branden, media, besöka större företag och föreläsa för olika hälsoprofessioner.
Arbetsuppgifterna består av:
• Göra Salli mer känd i Sverige. Bygga branden starkare. Kontakt med media.
• Produkt-, försäljning- och marknadsutbildning av återförsäljare och stora institutions kunder.
• Utbilda olika hälsoprofessioner i Salli konceptet och produkterna. Hålla föredrag.
• Bearbeta och skaffa nya återförsäljare och kunder.
• Assistera återförsäljare med orders, priser osv. Serviceinriktad och professionell.
Publiceringsdatum2015-04-02Bakgrund• Du har minst ett års framgångsrik erfarenhet som säljare på fältet mot företag, gärna inom ergonomi eller kontorsinredning. Du har bra resultat av besöksbokning och att skapa nya kontakter, bygga och bibehålla relationer, en hälsomässig framtoning och ett genuint intresse för hälsa och välmående.
• Eller så är du sjukgymnast, arbetsterapeut eller har annan hälso- eller friskvårdsbakgrund och de personliga egenskaper som behövs, samt intresse och en stark drivkraft att utvecklas till framgångsrik säljare inom ergonomi och inredning.
• Du har ett ordnat liv och bor redan i dag i närheten av Göteborg.
• Du pratar och skriver flytande svenska och engelska
Dina personliga egenskaper• Du är en självständig person med framgångstro, hög drivkraft och massor av energi.
• Du kan sprida stor entusiasm för friskvård och övertyga kunder om värdet av en bra ergonomi och en funktionell och kreativ inredning på arbetsplatsen.
• Du är orädd, har lätt att skapa kontakt.
• Att vara positiv, effektiv, strukturerad, resultatorienterad, uthållig, men ändå ödmjuk är andra viktiga framgångsfaktorer för att lyckas i affärslivet, egenskaper vi hoppas du besitter.
Vi erbjuder:
• Ett självständigt och omväxlande jobb där man får en unik inblick i hur det fungerar på olika typer av arbetsplatser och goda möjligheter till bra affärer.
• En del av ett positivt gäng av arbetskamrater med stor kompetens och kunskap.
• Vara delaktig i ett framgångsrikt koncept, ledande varumärke och produktutveckling.
• CRM-system och kunskap om hälsosam livstil.
• Fast grundlön och provision
Är du redo att anta utmaningen som marknads-och försäljningsassistent i Sverige?
Sänd in din ansökan så snart som möjligt till
marie@salli.com .
Kontaktuppgifter för detta jobbFör ytterligare information om tjänsten var god kontakta Marie Jalkanen på +358 50 40 98 360,
marie@salli.com från 7 april.
Välkommen!
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-02
Ansökan kan skickas till e-postadress:
marie@salli.comKontaktMarie Jalkanen VD
marie@salli.comFöretagSalli Systems
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: +358102701209
Faxnummer: +358102701209
E-postadress:
info@salli.com Jobbnummer 2234709
Observera att sista ansökningsdag har passerat.