Mäklarassistent till Hammarby Sjöstad
Svensk Fastighetsförmedling AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svensk Fastighetsförmedling AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Svensk Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad söker nu dig som vill utvecklas vidare och ta dig an en bred administrativ roll. Hos oss blir du stjärnan som alla kan vända sig till för hjälp och stöttning, hos oss blir du snabbt en ovärderlig kollega som har koll på det mesta i våra affärer. Vi ser fram emot att träffa dig så snart som möjligt och hoppas på att få träffa dig som vill arbeta som mäklarassistent långsiktigt.
OM ROLLEN
Som mäklarassistent kommer du ha en av de viktigaste funktionerna i våra team där din främsta uppgift kommer vara att stötta mäklarna i försäljningsprocesserna och ge våra kunder service utöver det vanliga. Vi är ett bolag i ständig rörelse framåt - därför bör du vara nyfiken, flexibel och ha egna tankar om hur vi kan utveckla rollen och funktionen kontinuerligt. Vidare tror vi att du som person har en hög servicekänsla, arbetar proaktivt och självständigt med en genuin glädje för att möta nya människor!
I rollen som mäklarassistent i Hammarby Sjöstad arbetar du måndag till torsdag 09 - 17 och på fredagar 09 - 16. Emellanåt kan behovet finnas att hoppa in utöver dessa tider.
Du kommer arbeta brett med uppgifter som berör hela processen: som exempelvis kundbemötande, inköp, samordning och marknadsföring. Därför tror vi att du kommer trivas som bäst om du är en positiv och social person som gillar högt tempo, omväxlande arbete och att ta stort eget ansvar.
VEM VI SÖKER
Som mäklarassistent är det viktigt att du är noggrann och har ett sinne för ordning. Vi ser gärna att du har tidigare administrativ erfarenhet och har du arbetat inom ett kund- eller serviceinriktat yrke så kommer du att ha lätt för att sätta dig in i rollen.
Eftersom att rollen innefattar en del dokumentation, skrivande och direkt kundkontakt behöver du ha flytande kunskaper i Svenska (tal och skrift) och grundläggande kunskaper i Engelska. Övriga språk är meriterande.
Som mäklarassistent blir du direkt del av en stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt.
OM SVENSK FASTIFHETSFÖRMEDLING
Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-05-10ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSvensk Fastighetsförmedling AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svensk Fastighetsförmedling AB (org.nr 556090-2313),
https://www.svenskfast.se/ Arbetsplats Svensk Fastighetsförmedling
Kontakt Anna Liljegren
anna.liljegrenrassing@svenskfast.se 0764291803 Jobbnummer 6629187
Observera att sista ansökningsdag har passerat.