Löneadministratörer

Humana Assistans AB / Ekonomiassistentjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.

Vi på Humana söker nu ett antal löneadministratörer som vill arbeta med lönehantering för våra personliga assistenter. Som löneadministratör kommer dina arbetsuppgifter att bestå av bland annat tidrapportering, löneregistrering, hantering av traktamenten och utlägg, förmånsbeskattning, arkivering samt allmänna kontorsgöromål. Du kommer också att ha daglig telefonkontakt med kunder, assistenter och myndigheter.

Vi efterlyser dig som är ansvarsfull, noggrann och vågar ta initiativ. Du som söker arbetar idag eller har tidigare arbetat som löneadministratör och det är ett plus om du har kunskap om vårt löneprogram Agresso. Erfarenhet av administrativa uppgifter samt god datavana ser vi som självklarheter. Störst vikt kommer vi dock att lägga vid dina personliga egenskaper såsom självständighet i kombination av gott omdöme, god samarbetsförmåga, pedagogiskt förhållningssätt och flexibilitet.

På löneavdelningen arbetar vi i programmen Agresso (lönesystem) Quinyx (schema, tidsystem) samt Navision (affärssystem).

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter.

Tjänsterna är visstidsanställningar. Arbetstiden är dagtid, heltid.

Tillträde tidigast från 1 september.

Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister.

Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/

Publiceringsdatum
2012-06-21

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tidsbegränsad anställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Molin, Rekryteringskoordinator, .

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO

Jobbnummer
1279458

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: