Löneadministratör till vårt huvudkontor

Office Management / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-03-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör till vårt huvudkontor" (publicerad 2018-03-19) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm, Linköping, Karlstad, Lidköping, Göteborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-03-14

Dina arbetsuppgifter
I rollen som löneadministratör kommer du att arbeta brett inom hela löneområdet, med hela flödet. Din uppgift är att stötta verksamheten i samtliga förekommande lönefrågor vilket innebär en varierande tjänst med många kontaktytor.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

• löpande löneadministration

• beräkningar av provisioner då vi är ett säljbolag

• hantering av utlägg, reseräkningar och friskvård

• administrera anställningsintyg och arbetsgivarintyg

Kvalifikationer och personliga egenskaper

• Eftergymnasial utbildning

• Minst 3 års erfarenhet av löneadministration

• Erfarenhet av redovisning
• Erfarenhet av lönesystemet Visma är meriterande.

Vi ser gärna att du som person är strukturerad, självgående och har ett enormt driv. Du är en god kommunikatör som är van att arbetade med flera kontaktvägar ut i organisationen. Vidare är det viktigt att du trivs med att arbeta i ett högt tempo då du kommer att arbeta med flera bolag inom organisationen, därför ser vi gärna att du har varit på en liknande arbetsplats tidigare. God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift är ett krav.

Vi erbjuder
Enfantastisk arbetsplats med en otroligt stark gemenskap. Där vi har roligt på jobbet och där vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Vi erbjuder vår personal alltifrån rikslunchkort, fredagsfrukost, kick-offer, fester och framförallt Sveriges härligaste kollegor!

Så ansöker du
Skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Lundberg, Recruitment Consultant på 010-858 40 67.

Varmt välkommen med din ansökan!

Koncernen Office Management kännetecknas av framåtanda och fortsätter att expandera i Sverige, Norge och Finland med siktet inställt på att bli Nordens ledande helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor. Office Management har idag cirka 370 anställda och omsatte över 1,2 Miljarder 2016.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Lundberg sara.lundberg@officemanagement.se

Företag
Office Management

Adress
Office Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8, Kista

Jobbnummer
4021885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management: