Löneadministratör till uppdrag i Hofors på 50%
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Hofors
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Hofors,
Ovanåker,
Sandviken,
Hedemora,
Falun eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Hofors,
Sandviken,
Hedemora,
Falun,
Säter eller i
hela Sverige Har du minst ett års erfarenhet av att arbeta som löneadministratör? Trivs du med att arbeta i en stöttande roll och vill arbeta 50%? Ta chansen och sök till denna tjänst redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en löneadministratör till en kund i Hofors, som är verksam inom offentlig sektor. Detta är ett konsultuppdrag på 50% som sträcker sig från 2 oktober 2023 till 31 december 2023. Arbetet sker på plats i kundens lokal i Hofors, efter upplärning finns möjlighet till distansarbete enligt överenskommelse med kund.
Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kunden.
Publiceringsdatum2023-09-12ArbetsuppgifterSom löneadministratör kommer du spela en viktig roll i löneprocessen. En stor del av arbetet innefattar att stötta chefer, administratörer och medarbetare i löne- och avtalsfrågor. Vidare kommer du arbeta varierat med allt från inrapportering till utbetalning. Utöver detta innefattar det dagliga arbetet bland annat:
• Hantering av anställningar
• Utförande av kontroller och rapporter
• Kontakt med myndigheter
• Intygsskrivning och arkivering
Kvalifikationer• Godkänd gymnasieexamen
• Minst ett (1) års dokumenterad erfarenhet som löneadministratör inom offentlig sektor
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
• God datorvana samt goda kunskaper i MS Office, Visma/Personec, Time Care Pool och Time Care Planering
För att passa i denna tjänst ser vi att du som person är ansvarstagande, har god vana av att arbeta självständigt samt är en naturlig ledare.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-09-21.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig,
jaqueline.shafig@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Jaqueline Shafig
jaqueline.shafig@bemannia.se 072-175 50 00 Jobbnummer 8104031
Observera att sista ansökningsdag har passerat.