Löneadministratör

Kavat Vård AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kavat Vård AB i Stockholm, Solna, Upplands Väsby, Norrtälje eller i hela Sverige

Om Kavat Vård

Kavat vård erbjuder äldreboende med olika inriktning och profil. Våra verksamheter finns i kommuner i Stockholms län som infört valfrihetsreformer.

Vi tror på individens rätt att välja och vill erbjuda tydliga koncept, som bl.a. djur & natur, hotellkoncept, All inklusive, Må-bra och/eller språkprofil

Att arbeta på Kavat Vård
Det är våra medarbetare som är Kavat Vård!

På Kavat Vård får du som medarbetare möjlighet och stöd att
utvecklas och växa. Vårt mål är att du som medarbetare ska kunna utvecklas
och göra karriär inom Kavat Vård.

Vi arbetar tillsammans för en god arbetsmiljö som ger dig möjlighet att få ihop livet med jobb, familj och fritid.

Vi på Kavat Vård är kända för att vara snabbfotade och nytänkande. Hos oss får du möjlighet att ta egna initiativ, vara med och påverka- och utveckla ditt eget arbete.

Vi söker nu en löneadministratör till vårt huvudkontor i Stockholm

Publiceringsdatum
2022-08-05

Kvalifikationer
• Ett par års erfarenhet av löneadministration
• Relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande
• Flytande svenska i tal och skrift
• God datorvana med erfarenhet från lön- och bemanningssystem
• Van att arbeta i Microsoft Office
• Erfarenhet av och att tolka regelverk och kollektivavtal

Meriterande om du har arbetat med Agda PS, Quinyx samt tidigare erfarenhet från Vård och omsorg.

Vi söker dig som har en positiv inställning, stark vilja och ett genuint intresse för att utvecklas och lära dig mer inom löneområdet. Som person har du hög serviceförmåga, du är strukturerad och noggrann samt van att arbeta självständigt och mot att hålla deadlines.

Löneavdelningen på Kavat Vård är en intern servicefunktion, är därför mycket viktigt att du har lätt för att samarbeta och har en god kommunikationsförmåga i båda tal och skrift. Du drivs av att ge medarbetare och chefer en god och professionell service.

Viktigast för oss är att hitta rätt kollega till teamet och vi lägger därför stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Dina arbetsuppgifter
• Registrering av lönerelaterade underlag
• Beräkna och analysera löner
• Rapportering av arbetsgivaravgifter & pensioner
• Uppföljning och rapportering till stat och myndigheter
• Utbetalning och bokföring
• Viss HR administration

Du är delaktig i hela löneprocessen och ansvarar för att på ett kvalitativt sätt hantera löpande personal- och löneadministrativa uppgifter.
Vårt ledord är att alla medarbetare ska få rätt lön i rätt tid.

För att skydda våra äldre och andra riskgrupper inom Kavat Vård behöver du vara Covidvaccinerad. Vi kommer att be att få se ditt covidbevis vid intervjutillfället.

Så ansöker du
Ansökningar sker via vår hemsida, vi kan inte ta emot ansökningar via
e-post. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta lönechef Victoria Lundh på telefon 076 540 47 79.

Välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har Kavat vårds ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kavat Vård AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kavat Vård AB (org.nr 556702-2511), https://www.kavatvard.se

Arbetsplats
Kavat vård

Kontakt
Ellinor Greigård
ellinor.greigard@kavatvard.se

Jobbnummer
6862156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kavat Vård AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kavat Vård AB: