Lokalsamordnare/projektledare Krambo

Krambo AB / Fastighetsmäklarjobb / Kramfors
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla fastighetsmäklarjobb i Kramfors, Härnösand, Mark, Sollefteå, Timrå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Krambo AB i Kramfors

Är du en person som gillar att marknadsföra, hitta hyresgäster och till slut sy ihop affären med ett signerat kontrakt?

Då kan du vara den vi söker!

Vilka är vi?

Krambo AB är det kommunala bostadsföretaget i Kramfors kommun.

Vårt uppdrag är att vara Kramfors kommuns bostadspolitiska verktyg för att kunna trygga bostadsförsörjningen i kommunen, påverka boendeintegrationen samt öka valfriheten och inflytandet i boendet. Vi har ett aktivt samhällsengagemang och tillsammans med kommunen och andra intressenter medverkar vi till en positiv utveckling och gör kommunen attraktivare som bostads- och verksamhetsort i regionen.

I rollen kommer du också ha en hel del arbetsuppgifter kopplat till vårt systerföretag, Kramfast. Det bildades under 2019 vid en fission av Kramfors Industrihus AB (KIAB) och Krambo Bostads AB. Då ändrades även KIAB till Kramfast.

Stora delar av Krambos lokalbestånd ägs numera av Kramfast och finns inom nästan hela kommunen. Lokalerna består av affärslokaler, kontor, vårdboenden och förskolor och skolor



Vi är mitt i ett pågående utvecklingsarbete av hela vår organisation där vi på grund av det inte är helt klara över om det är fler än en person vi söker.

Vi på Krambo är ALLA en del av hemkänslan!

Affärsmässiga, Lösningsorienterade, Lyhörda och Ansvarstagande.



Publiceringsdatum
2020-11-03

Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta som lokalsamordnare inom vår förvaltningsavdelning och vara en central person i arbetet mellan företagare/lokala näringsidkare, kommunen och Krambo gällande lokaler. Du kommer arbeta med att se till att våra lokalytor är uthyrda och du kommer vara inblandad i bolagets större projekt inom lokaler. Du blir en del i verksamhetens strategiska framtids - och planeringsarbete.

Kvalifikationer
Men förutom din kompetens inom det affärsmässiga så önskar vi till denna tjänst även en lämplig formell utbildning, gärna på högskolenivå inom mäklarområdet, byggnadsingenjör eller liknande. Vi kan även komma att ta hänsyn till andra kunskaper eller personliga egenskaper som vi bedömer likvärdiga.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från uthyrning och marknadsföring av lokaler, förhandling med hyresgäster och kunskap om lagkrav kring bygglov, detaljplaner osv.

Meriterande är erfarenhet inom byggsektorn med byggprojektering, projektledning. Även erfarenhet av att jobba inom eller mot Kommunal verksamhet inom arbetsområdet är till positiv fördel för dig.

Då tjänsten sträcker sig över ett stort geografiskt område är B-körkort ett krav. I tjänsten har du daglig kontakt med kund, personal och övriga aktörer inom kommunen vilket ställer stora krav på social kompetens och vana från att arbeta i en kundorienterad miljö. Du trivs att arbeta i en ständigt föränderlig verksamhet som hela tiden utvecklas. Detta ställer stora krav på flexibilitet och god samarbetsförmåga samt god planeringsförmåga och ett strukturerat arbetssätt. Du är van att arbeta i högt tempo och tycker det är utvecklande och spännande med nytt. Goda datorkunskaper i Microsoft Office paket och lätt för att lära dig nya datasystem är en förutsättning i denna tjänst

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Krambo AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2020/4".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Krambo AB (org.nr 559200-9004)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Förvaltningsavdelningen

Jobbnummer
5426781

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Krambo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Krambo AB: