Lokalförvaltare till Familjebostäder

Experis AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du ha ett viktigt jobb på ett företag som hela tiden utvecklas? Välkommen att bli en av oss!

Är du den Lokalförvaltare med goda kommunikativa egenskaper, som bygger förtroendefulla relationer och trivs med många kontaktytor och samarbeten som vi söker? Vi letar efter dig som vill ansvara för uthyrning, kundförvaltning och utveckling av Familjebostäders lokaler av olika slag i området Rinkeby och Tensta.

Familjebostäder, en del av Stockholms stad, är ett bolag i stark tillväxt. De kommande åren utökas dagens ca 20 000 hyresrätter med flera tusen nya bostäder. Vi äger, utvecklar och förvaltar attraktiva hyresbostäder och lokaler för Stockholms behov. Med engagemang, kundfokus, affärsmässighet och nytänkande i fokus jobbar vi för dagens och morgondagens kunder. Det betyder att din roll sträcker sig utöver själva uthyrningen och du jobbar med långsiktighet och service i kontakt med hyresgästerna. Här blir du en del av ett bolag som jobbar för nöjda och trygga hyresgäster, stadsutveckling, tillväxt och social hållbarhet.

Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år 1 år med möjlighet till förlängning.

Samra som har rollen idag beskriver sin roll såhär: "Det bästa med mitt jobb är att varje dag inte är den andra lik då man ställs inför olika utmaningar som ger mycket erfarenhet och gör arbetet roligt. Variationen på uppdragen som lokalförvaltare är stor, både långsiktigt strategiskt arbete men även personliga kundkontakter är viktiga"

Vill du veta mer om vad vi erbjuder för förmåner och hur några av våra medarbetare upplever att det är att jobba hos oss? Läs mer här: Jobba hos oss (familjebostader.com)

Dina arbetsuppgifter

• Uthyrning av lokaler på marknadsmässiga villkor.

• Kontraktsadministration.

• Sköta löpande förhandlingar.

• Arbeta för långsiktiga relationer med såväl befintliga som nya kunder.

• Ta fram säljmaterial för visningar och möten.

• Sammanställa underlag för budget- och prognosarbete.

• Avflyttningsbesiktningar.

• Planering och kundkontakter vid omflyttningar i samband med ombyggnader etc.

• Se till att detaljplaner samt godkännande av verksamheter efterföljs.

• Samarbeta med andra aktörer i samhället i syfte att verka för att bolagets vision och områdets positiva utveckling.

Kvalifikationer

• Eerfarenhet av kommersiell fastighetsförvaltning

• Arbetserfarenhet av att jobba med service samt skapat och vårdat kundrelationer.

• Förståelse för byggtekniska frågor.

• God fastighetsekonomisk förståelse, goda kunskaper inom hyresjuridik och van att förhandla.

• God administrativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska.

Meriterande om du har en utbildning inom fastighetsförvaltning.

Publiceringsdatum
2022-09-23

Dina personliga egenskaper
Självgående med en god förmåga att se helheten när det gäller att ta beslut. Goda kommunikativa egenskaper, lätt att skapa förtroendefulla relationer och etablera effektiva samarbeten både internt som externt. Service och flexibilitet kring effektiva samarbeten

Att jobba hos Familjebostäder

Att vara en del av ett genuint och trevligt bolag med goda värderingar och ett fint arbetsklimat som månar om miljö, samhällsfrågor och sina anställda samtidigt som bolaget är i en tillväxt-och utvecklingsfas. Du jobbar inom ett av de viktigaste och mest spännande områden som finns för Stockholm både på kort och på lång sikt; bostadsförsörjning. Hos oss får du ett arbetsklimat där du ges stor frihet att utvecklas under eget ansvar och där vi vet att människor måste få växa i sin roll för att trivas. Här blir du en i gänget som jobbar för nöjda och trygga hyresgäster samtidigt som vi ser till att det byggs nya hyresrätter i Stockholm. Hos oss får du en yrkesroll där du gör skillnad i människors liv!

Så ansöker du
Ansökningarna behandlas löpande och vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Sara Lundell, HR-partner 08-737 24 39 eller Marie Alderhorn, Enhetschef lokaler 08-737 2356 Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Experis AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "52a73876-5081-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Arbetsplats
Familjebostäder

Kontakt
Lotta Holme
+46703774834

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Experis AB varit leverantör

Jobbnummer
7007969

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: