Logoped till Logopedenheten, vikariat
Region Värmland / Logopedjobb / Karlstad
2024-02-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Logoped till Logopedenheten, vikariat" (publicerad 2024-05-15) ⬅️
Visa alla logopedjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Värmland i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Region Värmland är till för att alla i Värmland ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi är cirka 8600 medarbetare som arbetar med hälso- och sjukvård, tandvård, regional utveckling, kollektivtrafik samt kultur och bildning.
Hälso- och sjukvården är Region Värmlands största verksamhet. Tillsammans med våra patienter stärker vi folkhälsan och utvecklar hälso- och sjukvården så att den kan bidra till en livskvalitet i världsklass för Värmlands befolkning. Vi driver vårdcentraler över hela länet och många andra specialistmottagningar. I Värmland finns akutsjukhus i Arvika, Karlstad och Torsby.
Om verksamheten
Logopedenheten i Värmland är en länsövergripande verksamhet som består av öppenvårdsmottagningar i Karlstad, Arvika, Torsby, Kristinehamn och Säffle.
Vi jobbar även mot slutenvården i Karlstad, Arvika och Torsby. Här hittar du ett intressant, omväxlande arbete där du både jobbar självständigt men även tillsammans med kollegor.
En styrka på vår arbetsplats är att vi är flera logopeder med olika erfarenheter och kompetenser som kan ge varandra kollegialt stöd. Som logoped hos oss har du möjlighet att bredda din kompetens men även fördjupa dig inom ett logopedisk område.
Tjänsten är en visstidsanställning till och med 3 januari 2025.
Publiceringsdatum2024-02-21Dina arbetsuppgifterDu kommer initialt ha fokus på barndelen inom logopedin vilket bland annat innebär utredningar och diagnostisering av barns tal- och språkutveckling. I tjänsten ingår även direkt och indirekt behandling av barn samt föräldrautbildningar kring samspel, kommunikation, språk och tal. Du kommer över tid att ges möjlighet att utvecklas även inom andra delar inom logopedin.
KvalifikationerVi söker dig som är legitimerad logoped med god svenska i både tal och skrift. Vi ser gärna att du är van i din yrkesroll och har några års erfarenhet men även du som är ny i rollen som logoped är välkommen att söka.
Du planerar ditt arbete och lägger upp det på ett effektivt sätt. Du är ansvarstagande och deltar aktivt i enhetens utvecklingsarbete. Dessutom har du en god förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!
https://www.regionvarmland.se/berattelserÖvrig informationI samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.
Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.
Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Ersättning Månadslön, individuell lönesättning
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "RS/240347".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Värmland (org.nr 232100-0156)
Arbetsplats Logopedenheten
Kontakt Sophia Edelbring Sjödin, enhetschef
010-8318202 Jobbnummer 8486163
Observera att sista ansökningsdag har passerat.