Logistikpersonal - Båstad
Processbemanning AB / Administratörsjobb / Båstad
2018-06-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Logistikpersonal - Båstad" (publicerad 2018-07-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Båstad,
Laholm,
Ängelholm,
Halmstad,
Bräcke eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Båstad,
Laholm,
Ängelholm,
Halmstad,
Höganäs eller i
hela Sverige .
Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.
Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom produktion med logistik och lego? Då kan detta vara ett jobb för just dig!
Publiceringsdatum2018-06-20Om tjänstenVi söker dig som vill arbeta främst med administrativa uppgifter i en producerande miljö. Du kommer bland annat att ansvara för att följa rutiner, ha kontakt med tillverkare i diverse frågor, se till att leveransspecifikationer uppfylls, bevaka leveranser och analysera utfall. Du som söker har sedan tidigare erfarenhet från liknande arbete inom produktion. Arbetstiderna är förlagda till dagtid.
Vem är du?
Personliga egenskaper vi söker är att du är en person som är ansvarsfull och ambitiös. Det är även viktigt att du kan samarbeta väl och vara en god lyssnare till gruppen, men även arbeta självständigt. Noggrannheten ska vara naturlig för dig då du dagligen kommer följa skrivna rutiner. Det är mycket viktigt att du är rök- och snusfri eftersom vår kund är verksam inom medicintekniska branschen och arbetar utifrån strikta hygien- och kvalitetskrav.
Krav för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet från liknande arbete
• God datavana och ha arbetat i affärssystem tidigare
• Rök- och snusfri
• Svenska och Engelska flytande, både muntligt och skriftligt
• Körkort B samt tillgång till bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats.
Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.
Läs gärna mer om oss på
www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!
Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProcessbemanning AB
AdressProcessbemanning AB
Drottninggatan 28, 2 tr
25222 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 28, 2 tr 25222 Helsingborg
Jobbnummer 4214666
Observera att sista ansökningsdag har passerat.