Leverantörsreskontraansvarig till Feelgood!

Komet Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2012-08-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Leverantörsreskontraansvarig till Feelgood!" (publicerad 2012-10-06) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Hälsoföretaget Feelgood är ett av Sveriges ledande företag inom företagshälsa och friskvård. Vi erbjuder moderna och innovativa hälsotjänster, både lokalt och rikstäckande, till företag och organisationer. Vårt motto är att satsningar på medarbetarnas hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 600 medarbetare och erbjuder hälsotjänster på 150 orter över hela riket, varav sextiotalet är egna anläggningar. Företaget
grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Stockholm, Small Cap.

Till Feelgood söker vi nu en leverantörsreskontraansvarig till huvudkontoret på Östermalm. Som leverantörsreskontraansvarig har du helhetsansvar för att leverantörsfakturor blir behandlade och betalda i tid. Din uppgift är också att underhålla leverantörssystemet Palette så att det motsvarar de krav som ställs för en effektiv hantering av leverantörsreskontrafunktionen.

Feelgood erbjuder en arbetsplats med högt i tak och stora möjligheter att påverka och bidra till företagets utveckling.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Leverantörsreskontra

• Utbetalningar

• Påminnelser, inkasso

• Systemansvarig för leverantörssystemet "Palette".

Är du den vi söker?

För denna tjänst behöver du följande bakgrund:

• Minst 3 års erfarenhet av liknande tjänst

• Minst gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi

• Goda kunskaper i excel

Meriterande är att ha arbetat i flera olika redovisningssystem. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.

Som person är du positiv, kommunikativ och självständig i ditt arbete. Du har ett strukturerat arbetssätt och ser möjligheter i förändringar av organisation och arbetssätt.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet AB och frågor om processen eller tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Anna Olsson på 020 - 25 26 00 alternativt anna.olsson@komet.se . Vi ser fram emot din ansökan med CV och följebrev. Ansöker gör du via ansökningsformuläret, vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. Sista ansökningsdag 17 september. Urval görs löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Tjänsten är en rekrytering, vilket innebär att Komet förmedlar kontakten mellan dig och kund, men att du sedan blir anställd av företaget.

Publiceringsdatum
2012-08-23

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Olsson, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
1321966

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: