Leveransmottagare/Funktionskontrollant sökes till Sandviken

Adecco Sweden AB / Elektronikjobb / Sandviken
2016-04-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Leveransmottagare/Funktionskontrollant sökes till Sandviken" (publicerad 2016-06-08) ⬅️


Visa alla elektronikjobb i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Hofors, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sandviken, Gävle, Hofors, Ockelbo, Älvkarleby eller i hela Sverige

Är du en noggrann och serviceinriktad person med ett intresse för maskiner? Vill du ha ett varierat arbete där du får jobba både praktiskt och administrativt? Då har vi jobbet för dig. Vi söker en person som ska arbeta med Leveransmottagning, funktionskontroll och service av liftar under sommaren hos en av våra kunder i Sandviken.

Hur ser din arbetsdag ut?
Vår kund hyr ut olika typer av bygg- och anläggningsmaskiner. Som leveransmottagare och funktionskontrollant på siten i Sandviken utför du funktionskontroll och service av liftar. Du registrerar alla ärenden i ett datorsystem och ansvarar för att alla uppgifter kring uthyrning och kundregister är korrekta. Det är sedan din uppgift att kontrollera maskinerna så att de är fungerande, rengjorda och redo att hyras ut på nytt. Enklare service av liftarna kan därför förekomma i arbetet.

Arbetet är självständigt och du måste själv se vad som behöver göras. Du arbetar en del tid ensam men det kan också förekomma att du arbetar tillsammans med andra i grupp. Arbetet är dagtid mån-fre 07.00-16.00.

Vem är du?
Vi tror att du är en händig person som kanske har arbetat med maskiner på något sätt tidigare. Liftkort och Truckkort A+B är ett krav då liftkörning och truckkörning kan förekomma i arbetet. Det är också viktigt att du har körkort B så att du kan besöka kund om det skulle behövas. Vidare ser vi att du har god datavana då du dagligen ska registrera i datasystem. En fördel om du har SSG entre safety passport.

Som person är du självgående och du måste kunna ta egna intiativ. Du är social, serviceinriktad och framåt då du har daglig kontakt med kunder. Vidare ser vi att du är noggrann i ditt arbetssätt och kan arbeta metodiskt. Eftersom du är konsult är det också viktigt att du är flexibel och kan representera Adecco på ett bra sätt ute hos vår kund.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt med CV som visar vad du gjort och personligt brev som visar vem du är! Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansök genom att registrera ditt intresse i formuläret nedan. Vid frågor angående registrering av ansökan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Arbetet är dagtid mån-fre 07.00-16.00/ Sommaren 2016

Publiceringsdatum
2016-04-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Struve 023-70 55 96

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Hälsingtorget 2B
79160 FALUN

Kontorsadress
Hälsingtorget 2B

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2802931

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: