Leveransadministratör - vikariat
Holmgrens Bil AB / Backofficejobb / Jönköping
2024-12-19
Visa alla backofficejobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Holmgrens Bil AB i Jönköping,
Nässjö,
Vetlanda,
Gislaved,
Värnamo eller i
hela Sverige Kickstarta din karriär hos oss!
Är du strukturerad, engagerad och sugen på att jobba i en dynamisk miljö? Nu har du chansen att bli en del av vårt kunniga team där du får möjligheten att bidra med dina idéer!
Om dig
Vi letar efter dig som vill vara en stjärna bakom kulisserna och hjälpa våra säljare att briljera i sina bilaffärer. Du behöver inte ha mer än några års arbetslivserfarenhet - det viktigaste är din energi, vilja att utvecklas och att du är en lagspelare som gillar att hitta smarta lösningar i det dagliga arbetet!För att kunna hantera rollen behöver du ha Minst 2 års erfarenhetav administrativt arbete Vana av att arbeta med flera olika system (gärna ett affärssystem) Du behöver ha viss affärsförståelse - och med det menar vi att förstå flödena i en affär och hur olika delar av en organisation hänger ihop Om du tidigare har varit i kontakt med bilbranschen i arbetslivet på ett eller annat sätt är det en merit (men inget krav!)Det är en fördel om du har körkort, då vi då och då besöker våra anläggningar.
Om jobbetSom leveransadministratör hos oss skapar du trygghet genom att hjälpa våra säljare att hålla koll på allt kring bilens leverans. Du är en nyckelspelare som ser till att allt flyter smidigt bakom kulisserna! Vi i leveransteamet har ett nära samarbete med verksamheten och strävar tillsammans efter att göra det vi gör ännu bättre. Vi sitter tillsammans med andra avdelningar på kontoret, vilket ger en mix av energi och möjlighet att knyta nya kontakter varje dag!
I dina arbetsuppgifter ingår attHantera alla sålda och inköpta fordon genom upplägg, planering, fakturering, registrering och uppföljningAnsvara för att alla sålda fordon planeras i tid samt att alla in- & utleveranser hanteras inom givna tidsramar.Säkerställa korrekt och komplett information i våra affärssystem
Vi behöver arbeta noggrant och strukturerat även i stundtals intensiva perioder utan att ge avkall på kvalitén. Ett exempel är att registrering av uppgifter behöver bli korrekta för att undvika affärsmässiga risker.
Tjänsten är ett längre vikariat med start under mars 2025 med möjlighet till förlängning.
Om ossHolmgrens Bil erbjuder en spännande arbetsplats som bygger på sunda värderingar i en händelserik bransch. Vårt varumärkeslöfte Vi bryr oss och våra kärnvärden glädje, respekt, ansvar och sparsamhet genomsyrar allt vi gör och står för. Den riktar sig inte bara till våra kunder, utan i allra högsta grad även till alla våra medarbetare. Hos oss finns det möjligheter till både personlig och karriärmässig utveckling. Holmgrens Bil erbjuder dessutom en rad personalförmåner, allt ifrån friskvårdsbidrag till möjligheten att nyttja en fjällstuga i Björnrike. Som anställd hos oss kan du känna dig trygg- vi är anslutna till kollektivavtal.AnsökanAnsöksenast 12 januari 2025. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Leveranschef Julia Spång Aronsson via
julia.spang-aronsson@holmgrensbil.se.Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Holmgrens Bil AB (org.nr 556313-6620)
Arbetsplats Holmgrens Bil
Kontakt Amanda Widman
amanda.widman@holmgrensbil.se Jobbnummer 9072185