Leverans-/säljsupport till vårt huvudkontor

Feelgood / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Feelgood i Stockholm, Solna, Huddinge, Täby, Uppsala eller i hela Sverige

Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 enheter över hela landet, av dessa är ca 45 egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag.

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. Vi sitter centralt på Banérgatan i Stockholm.

Vi söker nu en leverans-/säljsupport till vårt huvudkontor som ska jobba tätt tillsammans med vår nationella försäljningsavdelning. Det är en ny roll som Du kan vara med att forma och utveckla. Du får också möjlighet att påverka hur vi inom hela Feelgood ska jobba för att skapa ett enhetligt arbetssätt, kunna samarbeta och säkerställa kvalitet i det dagliga arbetet.

Du kommer vara en viktig spelare i hela processen för Feelgoods viktigaste kunder.

Dina arbetsuppgifter kommer se ut så här:

• Supporta sälj- och leveransorganisationen i administrativt säljstöd bl a kundavtalshantering, uppdatera säljstödsystem och kunddatabas, ta fram kundrapporter.
• Supporterar säljavdelningen med framtagning av anbud, offerter, avtal och uppdragsbekräftelser samt andra administrativa uppgifter
• Ansvara för att samla in och sammanställa information inför starten av (ett kunduppdrag) rikstäckande projekt samt förse kundteamet med relevant information.
• Ansvarar för leveranskoordinering mot våra samarbetspartners.
• Säkerställa att vår kund får relevant information inför t.ex. start av ett projekt.
• Ansvarig för att hantera all administration som behöver läggas in i alla system före, under och efter uppdraget.

Vi önskar att du:

• Har ett stort intresse för friskvård och friskvårdsrelaterande produkter
• Har erfarenhet från en säljsupport-, projektsamordning- eller koordinator roll
• Har erfarenhet av anbud, offerter och avtalsarbete
• Mycket goda datakunskaper i officepaketet samt god vana att arbeta med olika it-system
• God förmåga att uttrycka sig i svenska i både tal och skrift

För att lyckas i denna roll är det viktigt att Du är bra på att kommunicera och har lätt för att samarbeta med andra. Vi ser att Du är serviceinriktad och gör det där lilla extra. Du ska vara strukturerad och duktig på att prioritera och arbeta med ett resultatinriktat arbetssätt. Vidare bör Du vara flexibel och ha lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter.

Du har en eftergymnasial utbildning med inrikting mot administration, sälj eller hälsa. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid.

Har Du frågor kontakta konsultchef Johan Mähler e-postadress johan.mahler@feelgood.se.

Sista ansökningsdatum är 1 april 2017. Urval och intervju sker löpande.

Välkommen med Din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-03-17

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Feelgood

Adress
Feelgood
Banérgatan 16
11523 Stockholm

Kontorsadress
Banérgatan 16

Jobbnummer
3381228

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Feelgood

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Feelgood: