Ledigt jobb på Telenors VIP-support i Karlskrona
Manpower AB / Kundservicejobb / Karlskrona
2022-02-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt jobb på Telenors VIP-support i Karlskrona" (publicerad 2022-03-30) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Karlskrona,
Ronneby,
Karlshamn,
Emmaboda,
Tingsryd eller i
hela Sverige Telenor i Karlskrona behöver nu utöka sitt team med ytterligare en kompetent kollega och letar efter dig som uppskattar att få möta mycket drivna människor. Vill du ta dig an ett jobb som innebär ansvar för att erbjuda Telenors stora företagskunder en support via telefoni, mail och digitala kanaler. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en driven och relationsbyggande medarbetare till vårt team på CXV VIP i rollen som Företagsrådgivare VIP som är den primära kontakten för kundens telefon & IT-ansvariga på stora företag och myndigheter. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Vi välkomnar medarbetare som våga testa nytt, utmanar och vill vara med och driva förändring.
Vad du kommer att göra
I rollen som Företagsrådgivare VIP kommer du att ingå i Customer Experience & Value Hub (CXV) som möter våra kunder varje dag i telefon, digitala kanaler eller fysiskt. Din roll blir att utveckla starka relationer med våra VIP kunder, skapa en hög förståelse för kundens verksamhet och leverera en kundupplevelse i världsklass. Vår ambition är att utveckla starka relationer där vi alltid ska överträffa kundens förväntningar.
En nyckel för att lyckas i rollen är din förmåga att definiera och hantera kundens problem där du antingen åtgärdar den direkt eller effektivt adresserar den i organisationen. Du förväntas också att proaktivt erbjuda utökad service och relevant försäljning genom en god förståelse för varje kunds avtal och behov.
Vid start får du en bred utbildning inom Telenors produkter & tjänster. Du kommer erbjudas möjlighet att utvecklas i din roll och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar.
Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och förändringsbenägen, med förmåga att arbeta självgående och resultatorienterat. Du har ett genuint intresse för service och trivs som bäst när du får utveckla en fantastisk kundupplevelse tillsammans med andra. Du har en inställning av att se möjligheter och att hela tiden själva vilja förbättras. Du har erfarenhet från att bygga långsiktiga kundrelationer och det är meriterande med erfarenhet av försäljning och business to business.
Telenors löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
Ett flexibelt arbetssätt - vi vill främja balansen mellan jobb och fritid så utifrån vilka arbetsuppgifter du och ditt team har så är friheten stor.
Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Sök tjänsten i dag!
I detta uppdrag samarbetar Telenor med Manpower. Vid frågor är du välkommen att kontakta Carolina Steneld,
carolina.steneld@manpower.se. Notera att vi ej tar emot CV/ansökningar via mail eller andra kanaler!
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2022-02-07ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "cc2f21e2-dd55-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Kontakt Carolina Steneld
0455302771 Jobbnummer 6317560
Observera att sista ansökningsdag har passerat.