Ledigt jobb på Com Hem inom teknisk support i Örnsköldsvik
Manpower AB / Butikssäljarjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Örnsköldsvik,
Nordmaling,
Kramfors,
Bjurholm,
Sollefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Örnsköldsvik,
Nordmaling,
Kramfors,
Bjurholm,
Sollefteå eller i
hela Sverige Just nu söker vi drivna kundtjänstmedarbetare som vill jobba inom teknisk support hos Com Hem i Örnsköldsvik. Brinner du för service och dessutom har ett intresse för teknik? Då är det dig vi letar efter! Du hjälper dagligen Com Hems kunder med deras tekniska frågor samt som du aktivt jobbar med försäljning och kundservice. Sök redan idag då tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdagen!
Vad innebär tjänsten som kommunikatör?
Du kommer att ingå i ett professionellt och engagerat team där målet är att ge kunden den bästa service -upplevelsen. Tack vare din professionella hjälp med svar på frågor bidrar du med att stärka förtroendet för företaget samt hjälper dem att utvecklas på bästa sätt.
Vad gör en kommunikatör?
* Du kommer att få agera som teknisk support till Com Hems kunder
* Du kommer få svara på inkommande samtal samt mail, brev och fax
* Du kommer aktivt jobba med försäljning av företagets produkter där du samtidigt svarar på frågor gällande produkter och tjänster
Vad måste jag kunna innan jag börjar som kommunikatör?
* Ha fullständiga gymnasiebetyg
* Du kan börja jobba den 27/3
* God teknisk kompetens
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
* Kunna jobba arbetstiderna vardagar: 07:45-21:15 och helger: 08:45-18:15
* Du trivs med merförsäljning och att jobba mot mål
* Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbeten inom service/försäljning med telefon som verktyg
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Som person har du god kommunikativ förmåga där du hjälper kunderna med deras frågor och behåller ett lugnt bemötande även i stressiga situationer. Du är serviceinriktad, ansvarstagande och driven samt att du trivs med att jobba mot företagets uppsatta mål inom kundnöjdhet, kvalitet och försäljning. Vidare ser vi att du har ett tekniskt intresse eftersom arbetet innebär att förklara lösningar för kunden på ett enkelt och förtroendegivande sätt.
Hur söker jag jobbet?
Det är lätt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV via
www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få snabbast svar genom att läsa vår
https://www.manpower.se/swe/jobbsokartips/hjalp/" 2. Jag kan också nås på telefon 08-4523317
3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på >
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på
https://login.manpower.se/candidatelogon?returnurl=https://www.manpower.se/checkregistration/?returnurl=https://www.manpower.se/swe/min-sida/" Gilla oss på
http://www.facebook.com/manpowersverige">Facebook! Vad kan ni erbjuda mig?
* Chansen att skaffa värdefull arbetslivserfarenhet som du har med dig i framtiden
* Ett stort och ovärderligt kontaktnät
* Friskvårdsbidrag
* En personlig konsultchef som är med dig under tiden du är uthyrd till kund
* Tryggheten av att omfattas av kollektivavtal som ger dig avtalsenlig lön, semesterersättning, ob-tillägg, pension samt försäkring från oss under uppdraget.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2017-02-15ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-17
Ange följande referens när du ansöker: 18268
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmilia Malm
Emilia.Malm@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
89133
89133 2284
KontorsadressStrandgatan 15
Jobbnummer 3322343
Observera att sista ansökningsdag har passerat.