Lärare musik, Fritslaskolan

Marks kommun, Barn- och ungdomsförvaltningen / Lärarjobb (praktisk-estetiska ämnen) / Mark
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lärarjobb (praktisk-estetiska ämnen) i Mark, Härnösand, Timrå, Sundsvall, Kramfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Marks kommun, Barn- och ungdomsförvaltningen i Mark

Mark är en attraktiv kommun med flera små och medelstora orter som alla präglas av gemenskap. Här värnar vi om varandra och vår livskvalitet. Strax utanför storstaden lever vi i harmoni med naturen.
Kinna är vårt administrativa och kommersiella centrum. Kommunen har 34 000 invånare och hos oss arbetar cirka 3 300 personer. Det innebär att Mark är en medelstor kommun med Borås, Göteborg och Varberg på bekvämt pendlingsavstånd. De tider då de flesta börjar och slutar sitt arbete för dagen går täta buss- och tågturer.
Här är det läge för det goda livet!
Läs mer om kommunen på www.mark.se
Fritslaskolan är en F-9 skola med ca 350 elever.

Publiceringsdatum
2010-11-23

Arbetsuppgifter
Undervisning i musik år 3-9.

Kvalifikationer
Lärarutbildning

Arbetstider och omfattning
Deltid. 90% Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2011-01-07 , upphör: 2011-06-16

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-12-06
Tjänsten annonseras under förutsättning att erforderliga beslut fattas.
Ange följande referens när du ansöker: 192/10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Rektor Malin Tucker, 0320-21 77 29

Facklig kontakt
Lärarförbundet Ann-Marie Ragnarsson, 0320-21 74 80
Lärarnas Riksförbund Per Källman, 0320-21 79 24

Företag
Marks kommun, Barn- och ungdomsförvaltningen

Adress
Marks kommun, Barn- och ungdomsförvaltningen
51180 KINNA

Jobbnummer
784988

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Marks kommun, Barn- och ungdomsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Marks kommun, Barn- och ungdomsförvaltningen: