Lärare i fritidshem/Fritidspedagog

Stockholms stad; Grundskoleavdelningen / Förskollärarjobb / Stockholm
2009-11-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Lärare i fritidshem/Fritidspedagog" (publicerad 2013-05-21) ⬅️


Visa alla förskollärarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholms stad; Grundskoleavdelningen i Stockholm

Stockholms Stad
Utbildningsförvaltningen
Grundskoleavdelningen
1 plats(er). Fritidspedagog
Fritidspedagogen arbetar i en årskurs, åk 2 nuvarande, i huvudsak. På fritidshemmet på eftermiddagen, resurs i skolan på förmiddagen.
Fyra personal på fritids arbetar med drygt 40 elever och fördelar arbetsuppgifter inom laget. Ett utvecklingsarbete för våra fritids pågår i samarbete med andra skoleneheter i staden
För information om skolan se hemsidan www.oxhagsskolan.stockholm.se
Du ska ha fritidspedagog- eller fritidsledarutbildning.
Fritidshemmet har öppet 6.30 till 18.30 maximalt utifrån föräldrars behov. All fritidspersonal går på ett schema.
Månadslön. Månadslön utifrån avtal och kvalifikationer Tillsvidare. Erfarenhet krävs. Fördel med erfarenhet. Tillsvidare. Provanställning vårterminen om det inte finns bra referenser från tidigare anställningar.
För mer information om tjänsten, tag kontakt med:
Tillträde: 2010-01-07.

Publiceringsdatum
2009-11-05

Arbetstider och omfattning
Heltid Upphör: Från 7 januari 2010

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-11-28
Ansökan skickas till:
Grundskoleavdelningen
Ange följande referens när du ansöker: 2796
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Stockholms stad; Grundskoleavdelningen

Adress
Stockholms stad; Grundskoleavdelningen
Utbildningsförvaltningen

Jobbnummer
532133

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholms stad; Grundskoleavdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholms stad; Grundskoleavdelningen: