Läkarsekreterare/kanslist
Statens institutionsstyrelse, Hessleby behandlingshem / Administratörsjobb / Eksjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Eksjö,
Nässjö,
Ydre,
Vetlanda,
Kinda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Statens institutionsstyrelse, Hessleby behandlingshem i Eksjö,
Vetlanda,
Vimmerby eller i
hela Sverige Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som bedriver vård, utredning och behandling av ungdomar med allvarliga sociala problem samt vuxna med missbruk. Vården bedrivs vid särskilda ungdomshem och LVM-hem över hela landet.
SiS finansierar forskning för att förbättra vården och behandlingen. SiS FoU-enhet spelar en viktig roll när det gäller att sprida kunskap i verksamheten.
Statens institutionsstyrelse, SiS, är den myndighet som har ansvaret för vård och behandling av de mest utsatta ungdomarna och av vuxna missbrukare. SiS driver ett 50-tal behandlingshem över hela landet och har en omfattande forsknings- och utvecklingsverksamhet. Huvudkontoret är beläget på Dorttninggatan 29 i Stockholm.
Publiceringsdatum2010-12-28ArbetsuppgifterTjänsten innebär varierande administrativa arbetsuppgifter.
KvalifikationerSökande skall ha utbildning som läkarsekreterare eller motsvarande färdighet. Meriterande med erfarenhet av fakutering samt registratorhantering.
Arbetstider och omfattningDeltid. ca:75% Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2011-02-01
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-01-18
Ange följande referens när du ansöker: 26-39-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktRoger Lönn, 0496/21871,
roger.lonn@stat-inst.seMichael Elmér, 0496/218 72,
mikael.elmer@stat-inst.seFacklig kontaktSten Johansson, 0496/218 70
Thomas Olsson, 0707-77 57 74
Katrin Lavröd, 0767/664 640
FöretagStatens institutionsstyrelse, Hessleby behandlingshem
AdressStatens institutionsstyrelse, Hessleby behandlingshem
Box 16363
57030 Mariannelund
Jobbnummer 811188
Observera att sista ansökningsdag har passerat.