KYC-Administratör till finansbolag i city

Ogunsen AB (publ) / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vår kund är ett av Nordens ledande finansbolag som på den svenska marknaden har ett brett utbud av finanseringstjänster gentemot både företag och privatpersoner genom leasing och avbetalning.

Rollen
Du kommer att löpande och strukturerat arbeta med uppdatering av kundinformation för att hela tiden ligga i fas med KYC-regelverket är något som också är oerhört viktigt och därför behöver teamet nu stärka upp för att matcha det ökade antalet kunder.

I din roll som KYC Administratör kommer du vara en viktig del i arbetet med:

• Utredningar kopplade till KYC och AML

• Transaktionsmonitorering

• Rapportering till myndigheter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på inledningsvis 12 mån, med chans till förlängning.

Publiceringsdatum
2023-02-06

Profil
Vi söker dig som nyligen tagit ekonomiexamen från högskola/universitet och som vill få in en fot inom KYC/AML området.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är positiv, serviceinriktad och ansvarsfull samtidigt som du som har förmågan att skapa förtroende, arbeta strukturerat och leverera en god service. Du trivs i ett högt tempo och är en lagspelare inriktad på det gemensamma resultatet. Vidare är du bra på att kommunicera både i tal och skrift.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Andersson. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-03-06.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Elin Andersson
elin.andersson@sjr.se
076-6471642

Jobbnummer
7416396

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):