Kvalitetsmedveten administratör till välkänd bank
Amga AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker nu en medarbetare till vår kunds Leasing avdelning där du som ny medarbetare kommer ansvara för några av bankens största företagskunder, kommuner och myndigheter.
Tjänstebeskrivning
Som administratör tillhör du bankens företagsavdelning och arbetar med ca 20-tal medarbetare på avdelningen. Du kommer bland annat arbeta med avtalsadministration och administrativa uppgifter kopplade till leasingaffären. Till största del består tjänsten av att administrera inkommande ärenden rörande hyres- och leasingavtal.
Du kommer till exempel att:
• Ge support till bankens samarbetspartners och slutkunder via telefon och mail
• Hantera kreditförfrågningar på överlåtelser av avtal
• Bokföring av fakturor
• Begära in kompletteringar från kunder, exempelvis adressändringar
• Omläggning av avtal, avstämningar och handlägga avbetalningar
Erfarenhet/Bakgrund
Har minst gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi och tidigare erfarenhet av administrativt arbete och kundservice inom leasing.
Det är meriterande om du har arbetat med AML tidigare, men det är inget krav.
Som person är du målinriktad och öppen. Du jobbar effektivt och fokuserat under högt tempo, samt har god servicekänsla. Vår kund har ett arbetsklimat som präglas av ärlighet, öppenhet och respekt och det är självklart viktigt att även du delar dessa värderingar.
Om du dessutom är en person som trivs på ett företag där samarbete värderas högt för att uppnå de bästa resultaten tror vi att du kommer att trivas perfekt.
Vidare talar du även svenska & engelska flytande då du kommer hantera ärenden inom båda språken.
Publiceringsdatum2016-01-20Om företagetKoncernen är internationell välkänd aktör på marknaden och har affärsområden inom finans, försäkring, fastigheter, bostäder, detaljhandel samt in och utlåning och bedriver verksamhet under Finansinspektionens tillsyn.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Tillsättning: Omgående start, utbildningen startar så snart tillsättningen är klar.
Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 5/2, 2016 så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAMGA AB
AdressAMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2625459
Observera att sista ansökningsdag har passerat.