Kvalitetsansvarig till Transvoice / Stockholms tolkförmedling, T
Transcom AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Transcom AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Strängnäs,
Uppsala eller i
hela Sverige Transcom är Europas mest geografiskt spridda bolag inom outsourcing av Customer Relationship Management (CRM). I hela Europa jobbar ca 13000 kommunikatörer på 33 språk för över 100 klienter i 28 länder på 55 olika service center.
Transvoice förmedlar och administrerar tusentals tolk- och språktjänster per dag, till stat, kommun, myndigheter, förvaltningar samt privata företag och organisationer i hela Sverige. I vårt nätverk ingår ca 3.000 tolkar och översättare som representerar 206 språk och dialekter. Vi levererar språktjänster dygnet runt, med målet att erbjuda marknadens bästa tillgänglighet och servicenivå. Tjänsterna omfattar alltifrån översättning på olika språk, uppdrag med kontakttolk eller telefontolk, till den unika tjänsten TolkDirekt, som innebär callcentertolkning som levereras är ondemand- och med förbokade telefontolkningsuppdrag .
Transvoice söker nu en kvalitetsansvarig till Stockholms tolkförmedling, i centrala Stockholm. Som kvalitetsansvarig kommer du arbeta med att hantera kvalitets- och avvikelserapportering. Du ansvarar för att utreda avvikelser och återkoppla till kund. Företaget är ISO-certifierat och du arbetar därför med kvalitetssäkringsarbete. Du skall också arbeta för att förbättra arbetsprocesser i verksamheten och utbilda ny intern personal samt hantera nyhetsinformation till våra anlitade tolkar. I dina arbetsuppgifter ingår också hantering av statistikleveranser till våra ramavtal samt olika typer av mätningar, såsom NKUI och samlyssning.
Vi söker dig som har ett stort intresse för att arbeta med kundvård och kvalitet. Vi ser gärna att du har minst 3 års arbetslivserfarenhet, gärna inom service.
Som person ser vi att du är noggrann och att du förmedlar en hög dos av service. Arbetstempot kan tidvis vara högt och du bör klara av stressiga moment samt vara flexibel i ditt arbete. Du ska kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt och samtidigt bibehålla en god struktur och ett lugn. Ditt arbete kräver också en förmåga att hantera missnöjda kunder och att du kan motivera personalen, vilket ställer höga krav på att du är lyhörd för andras behov. Du kommer att ha en mycket självgående roll med eget ansvarsområde, du ansvarar för att skapa en god relation till kunder och personal och vi ser därför att du har en god kommunikativ förmåga.
Är du en social person som har lätt för att lära dig nytt och detta kanske är ett jobb för dig. För rätt person finns det goda chanser till utvecklingsmöjligheter inom företaget.
Tillträde: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Stockholm
Sista ansökningsdag
2012-11-12
Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Publiceringsdatum2012-10-26Så ansöker duAnsök via länk eller maila ditt CV och personliga brev till Madeleine Leo HR-assistent
Madeleine.Leo@transcom.comFör mer information om tjänsten kontakta:
Operations Manager
Alexander.Markinhuhta@transcom.comFackliga upplysningar
Anna Plaxina
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Plaxina
FöretagTRANSCOM AB
AdressTRANSCOM AB
Skrantahöjdsvägen 42
69178 KARLSKOGA
Jobbnummer 1376367
Observera att sista ansökningsdag har passerat.