Kvalificerat extrajobb som Pre-Sales Assistant t
Xamera AB / Kontorsjobb / Linköping
2015-05-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kvalificerat extrajobb som Pre-Sales Assistant t" (publicerad 2015-08-03) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xamera AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Om uppdraget:
Letar du efter ett kvalificerat extrajobb på sidan av studierna? Vi söker just nu efter 2 personer till vår kund IT Software/TOPdesk. Jobbet går ut på att du som sales assistant kommer att vara med och analysera marknaden och prata med potentiella nya kunder om produkten TOPdesk. TOPdesk är ett service management-paket för IT, Facilities management och eHRM helpdesk. Du som Pre-Sales assistant kommer att vara en av nyckelspelarna i säljteamet där du hjälper företaget att fortsätta att expandera. Du kommer att analysera olika kunders behov och översätta dom till TOPdesk-lösningar. Den största delen av kontakterna kommer att ske via telefon där du kontakter potentiella kunder (B2B). Denna tjänst är omkring 16h i veckan fördelat på kontorstid (måndag till fredag, 8-17) och mycket flexibel tidsmässigt med dig som universitetsstuderande i åtanke. För dig som visar framfötterna finns goda chanser att utvecklas i din roll på IT Software.
Vi söker dig som:
Du ska studera på universitetet gärna med några år kvar på din utbildning då detta är ett långsiktigt uppdrag. Du kommer att jobba ca 16h i veckan under terminerna. För att passa in i rollen som Pre-Sales assistant ska du besitta en bra kommunikativ förmåga, ett stort intresse för IT och god social förmåga.
För att vara perfekt för den här rollen ska du ha flera av följande:
• Tidigare erfarenheter utav försäljning
• Kreativ och analytiskt tänkande
• Ha en bra kommunikativ förmåga och kunna fånga kunders intresse
• Intresse för IT och kundrelationer
• Entreprenöriell personlighet och en proaktiv attityd
• Duktig på både självständigt arbete och att jobba i team
• Säljförmåga
Du kommer att få all nödvändig upplärning gällande tjänsten under uppstartsfasen för att du ska känna dig så bekväm som möjligt i rollen.
Om Företaget:
TOPdesk erbjuder en vänlig och informell, men innovativ, arbetsmiljö där personlig och professionell utveckling spelar en stor roll. TOPdesk startades i Holland och har kontor i Sverige (Linköping och Stockholm), Holland, Tyskland, Storbritannien, Danmark, Belgien, Ungern, Brasilien och USA.
Om anställningen:
Detta är en timanställning som resurskonsult där du är anställd av Xamera vid sidan av dina studier. Xamera är ett tjänsteföretag som stödjer och förser företag inom tekniksektorn med kompetensförsörjning och affärsnytta.
Startdatum:
Uppdraget startar under vecka 34
Allmän information till Xamera:
Ansök genom länken nedan eller skicka din ansökan och ditt CV direkt via mail till
anders@xamera.se . Märk ansökningen med ?TOPdesk?. Detta uppdrag tillsätts löpande så ansök så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
Publiceringsdatum2015-05-21ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: TOPdesk
Ansökan kan skickas till e-postadress:
anders@xamera.seKontaktAnders Söderblom, Rekryterare
anders@xamera.seFöretagXamera AB
AdressXamera AB
Platensgatan 1A
58220 Linköping
KontorsadressPlatensgatan 1A
Linköping
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 076-1893722
Jobbnummer 2304767
Observera att sista ansökningsdag har passerat.