Kvalificerade Redovisningsekonomer med några års erfarenhet
Ogunsen AB (publ) / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Vi på SJR söker dig som har jobbat som redovisningsekonom i några år. Vi har nu fått in flera tjänster där våra kunder söker kvalificerade redovsiningsekonomer och vill gärna träffa dig med denna bakgrund. Är du intresserad av att fortsätta utvecklas inom ditt kompetensområde i en bred konsultroll hos oss på SJR?
Arbetsuppgifter;
Vi söker dig som har jobbat brett med allt från det löpande till bokslut. De vanligt förekommande arbetsuppgifterna är;
• Löpande redovisning
• Månadsavstämningar
• Kund- och levrantörsreskontra
• Bokslutsarbete
• Bankavstämningar
• Rapportering till skatteverket
• Reseräkningar
• Moms och deklartioner
I dessa tjänster jobbar du nära dina kollegor och har ett övergripande ansvar att dina arbetsuppgifter blir slutförda i tid.
Lämplig bakgrund;
Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har jobbat med ovanstående arbetsuppgifter i minst 3 år. Du har lätt för att sätta dig in nya system och pratar och skriver svenska och engelska obehindrat. Du trivs i en bred arbetsroll och sprider härlig energi omkring dig. Du har stor vana av att arbeta i Excel.
Du drivs av att lösa problem samtidigt som du jobbar prestigelöst och flexibelt. Du är stresstålig och kommunikativ och jobbar noggrant och strukturerat. För att trivas som konsult är det av vikt att du är lyhörd och har lätt för att samarbeta.
Låter det som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Ansökan;
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-10-15.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Publiceringsdatum2022-09-05Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOgunsen AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Elin Andersson
elin.andersson@sjr.se 076-6471642 Jobbnummer 6949352
Observera att sista ansökningsdag har passerat.