Kvalificerad supporthandläggare
Xzakt Kundrelation AB / Butikssäljarjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Hofors eller i
hela Sverige OBS! Kort ansökningsdatum, den 18:e maj kommer kvalificerad utbildning ske.
Xzakt Kundrelation är en kvalitativ leverantör inom hantering av kundtjänst-, växel- samt supporttjänster för företag inom flertalet branscher; bland annat IT, Media, Turistnäring, Telecom, Finans och Försäkring.
Publiceringsdatum2015-05-08ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter består av support och försäljning till kunder som ringer in med IT-relaterade ärenden. Med moderna datorsystem som arbetsverktyg löser du kundens ärende för att sedan erbjuda en mer fördelaktig produktlösning till kunden. Arbetstiderna är förlagda under dagtid, kvällar och helger enligt schema.
Vi kommer ha möjlighet att erbjuda anställning hel/deltid enligt överenskommelse
ERFARENHETER
Meriterande men inget krav för denna tjänst är:
• Erfarenhet av kundservice, försäljning och telefonvana.
• Språkkunskaper utöver svenska och engelska
• Eftergymnasial utbildning
VI TROR ATT DU SOM PERSON:
• Har en mycket god social kompetens
• Har god kommunikativ förmåga
• Brinner för service och har lätt för att ge god sådan via telefon
• Besitter goda kunskaper inom svenska och engelska, både i tal och skrift
• Trivs med en kontinuerlig uppföljning och utveckling både som person och i ditt arbete
• Känner dig tillfreds med goda prestationer, men trots det siktar högre
ARBETSPLATSEN
På Xzakt Kundrelation erbjuder vi:
• En öppen och trivsam arbetsmiljö
• En god gemenskap bestående av drivna kollegor
• Kontinuerlig coachning och utveckling av personal
• Fast grundlön enligt kollektivavtal + prestationsbaserade provisioner
• Goda möjligheter till långsiktig anställning
ANSÖKAN
Sök tjänsten genom att ansöka via våran hemsida
http://www.xzakt.com/sok-jobb/Ange Support som referens i ansökan och glöm inte att lämna telefonnummer då inledande kontakt sker via telefon.
Vi tar inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
madsch@xzakt.com under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika ålder och bakgrund.
Intervjuer och tillsättning av anställningar sker löpande. Glöm inte att lämna telefonnummer då inledande kontakt sker via telefon.
Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällar & helger enligt schema.
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-18
Ansökan sker via
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: Support
KontaktMadeleine Scherling 0910-716000
madsch@xzakt.comFöretagXzakt Kundrelation AB
AdressXzakt Kundrelation AB
Nygatan 29
80311 Gävle
KontorsadressNygatan 29
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0910-716000
Faxnummer: 0910-716099
E-postadress:
madsch@xzakt.com Jobbnummer 2286058
Observera att sista ansökningsdag har passerat.