Kvalificerad redovisningsansvarig
Addicom AB / Ekonomichefsjobb / Lidingö
2007-10-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kvalificerad redovisningsansvarig" (publicerad 2007-10-22) ⬅️
Visa alla ekonomichefsjobb i Lidingö,
Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Addicom AB i Lidingö,
Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Addicom är ett lönsamt och växande företag med verksamhet inom telekomlösningar och försäljning av telekomrelaterade produkter. Vi arbetar genomgående med de ledande fabrikaten och har idag avtal med de främsta aktörerna inom sina respektive områden. I dagsläget är vi drygt 50 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi söker nu en ekonomiansvarig till vårt kontor i Stockholm. Mer information om företaget finner du på
www.addicom.sePersonen vi söker ska ha minst 2 års erfarenhet av att hantera löpande bokföring, fakturering, löner och momsdeklaration. Arbetsuppgifterna består förutom dessa områden av bl.a. av leverantörsreskontra, utbetalningar, avstämningar, periodiseringar och resultatrapportering. Då företaget är i en expansiv fas är det viktigt att du har hanterat dessa uppgifter tidigare och är initiativrik.
Du är antingen gymnasieekonom med erfarenhet eller civilekonom som tidigare jobbat med dessa uppgifter. Som person är du nyfiken, prestigelös och duktig på att se helheten. Det är viktigt att du är drivande, har skinn på näsan samt är van att samarbeta.
Bifoga löneanspråk
Ansökan inkommen senast 14 november till
ekonomi@addicom.se , rekryteringsprocessen kommer att ske fortlöpande.
Publiceringsdatum2007-10-18Anställningstyp/arbetstiderheltid
ErsättningFast lön
KontaktSara Lundgren,
sara.lundgren@addicom.seSå ansöker duSista ansökningsdag 2007-11-17
Vi tar emot ansökan via epost:
ekonomi@addicom.seFöretagAddicom AB
Dalénum 25
18170 LIDINGÖ
Telefonnummer: 08-50566000
E-postadress:
rekrytering@addicom.se Jobbnummer 29537
Observera att sista ansökningsdag har passerat.