Kursadministratör till statlig myndighet i Linköping!
Kornboden / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kornboden i Linköping,
Motala,
Norrköping,
Haninge,
Askersund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2017-02-23BeskrivningNu söker vi en utbildningsadministratör till en statlig myndighet i Linköping. Uppdraget förväntas vara på heltid under ca 3 månader med start 13/4 2017.
Som kursadministratör kommer du bland annat sköta betygsrapportering i LADOK, utföra examensarbetesadministration, bemanna studerande-expedition en dag i veckan samt diarieföra och arkivera.
KvalifikationerDu som söker tjänsten som utbildningsadministratör ska ha:
• treårigt gymnasium
• minst 1 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• erfarenhet av kursadministration samt arbete i LADOK
• goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
• goda kunskaper i kontrosstödsprogram som officepaketet.
Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av högskolestudier
Anställningsform:
Visstid
Sysselsättningsgrad:
Heltid
Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön
Övrig information:
Urval sker löpande så ansök redan idag.
I vår snabbrörliga värld är det viktigare än någonsin att ha rätt kompetens inom sitt företag. Vår kunskap om dina förutsättningar på den lokala marknaden tillsammans med vår erfarenhet, gör att vi kan hitta och attrahera de medarbetare du behöver för att lyckas ännu bättre. Kornboden Rekrytering & Bemanning jobbar alltid nära dig som kund och våra kontor hittar du i Sundsvall, Örebro, Örnsköldsvik och Östersund.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Persson,
matilda.p@kornboden.seFöretagKornboden
AdressKornboden
Drottninggatan 26
70210 Örebro
KontorsadressDrottninggatan 26
Jobbnummer 3337170
Observera att sista ansökningsdag har passerat.