Kunnig assistent till statlig myndighet

Perido AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Luleå, Boden, Piteå, Skellefteå, Umeå eller i hela Sverige

Letar du efter en variationsrik tjänst där du får hjälpa dina kollegor med en rad växlande arbetsuppgifter inom olika områden? Önskar du få briljera med din administrativa förmåga? Då kan rollen som assistent vara något för dig!

Publiceringsdatum
2019-02-19

Beskrivning
Vi på Perido hjälper en av våra kunder, en statlig myndighet verksam inom transport, att hitta en pålitlig assistent. Tjänsten är placerad i Luleå.

Rollen som assistent är både spännande och variationsrik och du kommer att avlasta dina kollegor med en rad olika arbetsuppgifter. Du stöttar upp inom många områden vad gäller kontorsgöromål så som konferens- och resebokningar, protokollföring och bistår både medarbetare och chefer i diverse frågor. Dessutom kommer du att arbeta med fakturahantering, månatliga inrapporteringar samt uppdateringar och ändringar i digital dokumenthantering. Detta i kombination med enklare uppgifter så som posthantering, kalender- och mötesbokningar samt reseplaneringar gör att du aldrig kommer behöva sitta sysslolös.

För att trivas i den flexibla assistentrollen tror vi att du som söker har en god förmåga att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du trivs med tydliga ramar och kan arbeta självständigt utifrån dessa. Din känsla för service är god, likaså din förmåga att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Den här rollen innehåller många kontaktytor, både internt och externt, så det bör vara någonting som du trivs med. För att kommunikationen ska ske på bästa tänkbara sätt har du en förmåga att anpassa information efter mottagaren. Som assistent välkomnas du till en familjär arbetsplats och en omväxlande arbetsdag!

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
• Erfarenhet som assistent
• Administrativa erfarenheter

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 6 månader. Tillträde 2019-03-01

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 48 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30793 i ämnesraden.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-21
Ange följande referens när du ansöker: 30793
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Jobbnummer
4621848

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: