Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Åseda!
Svea Bank AB / Kundservicejobb / Uppvidinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Uppvidinge,
Växjö,
Alvesta,
Lessebo,
Vetlanda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svea Bank AB i Uppvidinge,
Göteborg,
Malmö,
Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill arbeta med oss på Svea, en härlig arbetsplats med mycket energi. Allt genomsyras av en "vi-känsla", där vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. I rollen möts du av nya frågor och utmaningar varje dag vilket gör att du hela tiden utvecklas. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig!
Om rollen
I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team på 30 kollegor som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Sveas kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär varje dag.
Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso-, faktura- och parkeringsärenden. Här kommer du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar.
Svea sitter i ljusa och moderna lokaler belägna mitt i Åseda nära kommunikation med bussar samt gym som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Restauranger och affär finns i närområdet.
Tjänsten avser en tillsvidareanställning på 100 % heltid.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du:
• Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo
• Har ett stort engagemang, är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd
• Har ett eget driv
• Du har god datorvana och känner att du kan lära dig nya system relativt snabbt
• Du är en person som vill lära dig allt om finansiella lösningar
• Du är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs
• Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och dela kunskap med kollegor
• Tar ägarskap och har lätt för att samarbeta med andra
Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll.
Publiceringsdatum2024-02-07Om företagetSvea arbetar ständigt med att vara konkurrenskraftiga och innovativa på finansmarknaden och vår personal uppmuntras att vara nytänkande och att dela med sig av sina tankar och idéer för att bli den perfekta arbetsgivaren samt den givna samarbetspartnern vid finansiella lösningar. Därför behöver vi dig. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden.
Så ansöker duVi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila rekryterare Fredrika Engelin på
fredrika.engelin@svea.com.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svea Bank AB (org.nr 556158-7634)
Arbetsplats Svea
Jobbnummer 8452377
Observera att sista ansökningsdag har passerat.