Kundtjänstmedarbetare till iDeal Of Sweden AB
iDeal Of Sweden / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos iDeal Of Sweden i Norrköping,
Stockholm eller i
hela Sverige iDeal Of Sweden är ett globalt mode- & livsstilsvarumärke som producerar och säljer funktionella och fashionabla tillbehör för mobila enheter med huvudkontor i Norrköping. Vi har lokala kontor i Stockholm samt fyra kontor runt om i världen.
Alla våra produkter är i egen design och utveckling, vilket är det som sedan starten 2013 har lagt grunden
till vår framgång. Vi finns idag i över 50 länder, både via återförsäljare och egen e-handel. En stark efterfrågan på våra produkter gör att vi söker fler duktiga medarbetare med rätt attityd som vill vara med på vår resa och växa tillsammans med oss. Vi ger dig möjlighet att vara en del av ett riktigt entreprenörsföretag och möjlighet till ägandeskap, inflytande och vara en del av vår spännande resa.
Vi söker nu en kundtjänst medarbetare med goda kunskaper i svenska och engelska. Flera språk är meriterande. I rollen ingår kundtjänst mot såväl svenska som internationella kunder. Tjänsten innebär mycket ansvar då du även kommer att arbeta mycket administrativt med vår e-handel tillsammans med övriga i teamet. Främsta ansvarsområde är service mot våra egna e-handelskunder & marketplaces.
Du som söker bör vara energisk, serviceinriktad, ansvarstagande, strukturerad, och flexibel. Du är en stresstålig person som klarar av när det är riktigt mycket att göra. Du har en lagspelaranda samtidigt som du levererar i ditt självständiga arbete, behåller en professionell inställning och följer instruktioner och rutiner noggrant. Trots det är du inte främmande till att ta egna initiativ och ser det som en självklarhet att finna lösningar själv. I övrigt krävs mycket goda datorkunskaper.
Du kommer att utgå från våra nyrenoverade lokaler på bästa adress i Norrköping.
Vi erbjuder ett ansvarsfullt arbete i ett företag som växer snabbt och där personalsammanhållningen är mycket god. För rätt person finns goda möjligheter till inflytande över arbetssätt, utveckling av arbetsuppgifterna och att växa inom bolaget.
Ta chansen att söka till ett av Sverige snabbast växande bolag!
Mer om tjänsten:
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila till
career@idealofsweden.com?
Ordinarie arbetstider: 08.00-17.00
Rollbeskrivning:
- Kundtjänst mot våra B2C e-handelskunder
- Övriga administrativa uppgifter
- Live chatt, ärenden via Zendesk, Social media-bevakning
- Returhantering
Vi ser att du har:?
- Minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet.
- Goda kunskaper i Office-paketet.
- Mycket god datorvana.
- God organisationsförmåga.
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
Övrig information:
Tjänsten: Heltid
Tillträde: Efter överenskommelse
Lön: Efter överenskommelse
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-08-09ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagiDeal of Sweden
AdressiDeal of Sweden
Drottninggatan 26
60224 Norrköping
KontorsadressDrottninggatan 26
Jobbnummer 3634448
Observera att sista ansökningsdag har passerat.