Kundtjänstmedarbetare till fartfyllt företag
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-03-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till fartfyllt företag" (publicerad 2019-02-12) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vår kund är ett snabbt växande företag som är marknadsledande inom sitt område och erbjuder en uppskattad produkt till både privatpersoner och företagskunder.
Vill du arbeta i en fartfylld miljö där du har kul på jobbet varje dag? Då kan vi ha rätt tjänst för dig!
Tjänsten
Vår kund tillhandahåller en mobiltjänst för bilister som vill förenkla sin tillvaro genom att skapa en bekvämare, säkrare och effektivare parkeringsvardag. Som kundtjänstmedarbetare ingår du i ett team med trevliga kollegor i en internationell miljö. Tillsammans ansvarar ni för att ge kunderna professionell service med hög tillgänglighet och flexibilitet. Du kommer arbeta i företagets lokaler som ligger vid Värtahamnen med närhet till kollektivtrafiken. Tjänsten är 100% med start så snart som möjligt och sträcker sig till årsskiftet med goda möjligheter till förlängning.
Publiceringsdatum2017-03-16Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:
* Besvara inkommande kundservicesamtal samt e-post
* Registrera nya kunder
KvalifikationerFör att passa och lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du har:
* Tidigare arbetat med sälj och/eller kundservice är meriterande
* Motiveras av att arbeta med kundservice
Personligt
Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en självgående, noggrann och social teamplayer med känsla för professionellt kundbemötande.
Intresse för tjänsten?
Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!
Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Sökord: kundservice, kundtjänst
Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% dagtid / Konsultuppdrag till årsskiftet med goda möjligheter till förlängning.
ErsättningFast lön 115-120:-/timmen beroende på tidigare erfarenhet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 3379673
Observera att sista ansökningsdag har passerat.