Kundtjänstmedarbetare som vill ta nästa steg som IT-support

Tavana IT AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tavana IT AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär och sitter just nu som kundtjänstmedarbetare där du drivs av att hjälpa andra och har ett brinnande intresse för IT? Då kan du vara precis den som vi på Tavana IT söker efter!
Denna roll som supporttekniker ger dig en bred och värdefull grund inom IT och är en bra start för att utvecklas inom branschen. Du kommer att sitta placerad hos en utav våra kunder i centrala Stockholm där du kommer att arbeta i en större företagsmiljö med fart och mycket utvecklings/karriärs möjligheter. Ta chansen att tillsammans med oss på Tavana IT ta nästa steg i din karriär som supporttekniker!
ARBETSUPPGIFTER
Som first line supporttekniker arbetar du tillsammans med ett gäng härliga kollegor där du pedagogiskt hjälper användare via telefon och/eller mail med IT-relaterade problem. Dina primära arbetsuppgifter är att ge support via telefon, mail och fjärrstyrning, samt registrera inkommande ärenden i ett ärendehanteringssystem. Bland arbetsuppgifterna finns hantering av konton i Active Directory och felsökning relaterat till Windowsmiljö och kundspecifika applikationer.
VI SÖKER DIG SOM HAR
Tidigare erfarenhet inom kundtjänst och telefonvana
Hög social kompetens
Alltid har god service i fokus, mot kund och kollegor
Förmågan att hantera krävande användare
Engagemang och förståelse för användarens utmaningar med IT
Gillar problemlösning och är lösningsfokuserad
En vilja att förbättra och utveckla verksamheten
Tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar

Du har ett genuint intresse för teknik, en vilja att utvecklas samt ett driv att hjälpa andra. I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända. Vi ser gärna att du har minst gymnasiekompetens med fördel inom IT samt ett års erfarenhet inom kundtjänst eller annan roll som innehåller kundkontakt via telefon, mejl eller chatt.
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
INFORMATION
Plats: SolnaBefattning: Heltid 100% Lön: Enligt överenskommelse
LÅTER DET INTRESSANT?
Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande. Skicka in ditt CV till oss redan idag via "Skicka ansökan".
Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se
Vi ser fram emot din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tavana IT AB (org.nr 556924-2976), https://www.tavana.se/

Arbetsplats
Tavana IT

Kontakt
Josefin Westring
josefin.westring@tavana.se
072 – 342 31 73

Jobbnummer
8626232

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tavana IT AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tavana IT AB: