Kundtjänstmedarbetare med kunskap i norska till InfoCare
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-01-29FöretagetInfocare är Nordens ledande och helt oberoende serviceleverantör till såväl företag och organisationer som till konsumentmarknaden. De erbjuder ett helt spektra av servicetjänster inom IT- och konsumentelektronik. De ska nu expandera och utöka sin säljavdelning, och söker därför en strategisk samt driven account manager. Infocare består idag av fyra huvudsakliga avdelningar; Workshop, Staffing Services, Field Services samt Installation Services. Du kommer att ingå i försäljningsteamet på Installation Services. InfoCare samarbetar med framgångsrika och marknadsledande tillverkare, outsourcingföretag, elektronikkedjor och varuhus. Med 75 serviceorter, 2000 medarbetare, 5 verkstäder och över 500 certifierade tekniska kurirer når Infocare de flesta större städer i Norden inom 2 timmar.
Som kundtjänstmedarbetare blir du tilldelad olika arbetsuppgifter där du tar emot inkommande samtal från kunder. Du hjälper kunderna att boka om eller boka av installationer av produkter och svarar på frågor gällande produkten eller installationen. Du planerar även installationsteknikernas dagar och svarar på mejl från tekniker, kunder eller uppdragsgivare. Vidare tar du hand om enklare fakturafrågor från kunder. På ditt bord ligger även att utföra vissa kontroller i systemet och säkerställa att installationerna genomförs på utsatt tid.
Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare blir du tilldelad olika arbetsuppgifter där du tar emot inkommande samtal från kunder. Du hjälper kunderna att boka om eller boka av installationer av produkter och svarar på frågor gällande produkten eller installationen. Du planerar även installationsteknikernas dagar och svarar på mejl från tekniker, kunder eller uppdragsgivare. Vidare tar du hand om enklare fakturafrågor från kunder. På ditt bord ligger även att utföra vissa kontroller i systemet och säkerställa att installationerna genomförs på utsatt tid.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av att jobba i kundtjänst
• Förståelse för norska
• Vana att jobba med telefon som verktyg
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperFör att lyckas i rollen krävs det att du är noggrann och metodisk i ditt arbete. Du är stresstålig och trivs med många bollar i luften. Vidare är du bra på att hålla fokus och är serviceminded där du alltid har kunden i fokus.
Övrig information:
Start: OMGÅENDE
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, service, InfoCare, teknik, serviceminded, Stockholm, norska
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningFast lön enligt ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJonatan Hultman 08-40024050
jonatan.hultman@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2147118
Observera att sista ansökningsdag har passerat.