Kundtjänstmedarbetare med god datavana till Bisnode

KFX HR-partner Stockholm AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Till Bisnode söker KFX-HR partner nu en effektiv och kundfokuserad Back Office Coordinator. Detta är rollen för dig som har erfarenhet av support och kvalificerat administrativt arbete. Tillträde för tjänsten är omgående och behovet är initialt 4 månader, med chans till förlängning.

Om företaget
På Bisnode drivs man av en ambition som genomsyrar allt man gör. Här vill man göra det möjligt för kunder att fatta smartare beslut. På Bisnode hittar du individer som med sin expertis, kultur, humor och sina idéer berikar verksamheten! Läs mer om hur det är att arbeta på Bisnode här: bisnode.com/karriar.

Arbetsuppgifter
I rollen som Back Office Coordinator ansvarar du för att Bisnodes kunder får den support och den leverans man har avtalat om. Dina ansvarsområden kommer att bestå i att säkerställa en effektiv och kompetent support vid frågor från Bisnodes säljavdelning, samt bidra till utveckling- och effektiviseringsarbete. Du har en betydelsefull roll och bidrar till dokumentation av arbetsrutiner och flöden, samt ser till att ärenden och leveranser som ska eskaleras, hanteras korrekt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå i;

• Besvara och hantera supportförfrågningar och leveranser via Bisnodes stödsystem
• Registrera avtal och orderläggning som inkommer från säljavdelningen
• Upprätta kreditfakturor utifrån underlag
• Informera kunden om eventuella förändringar och uppdateringar av tjänsten
• Hantera och leverera produkter och tjänster utifrån fil
• Användar- och behörighetsadministration för kunder

Utöver detta bidrar du till ett bra samarbete med andra avdelningar, leverantörer, återförsäljare och samarbetspartners. Du stödjer säljkåren och deltar aktivit i projekt som rör produkter och stödsystem, som hanteras av Back Office.



Kvalifikationer
Den vi söker har erfarenhet av teknisk support, kundservice eller annat administrativt arbete. Du har tidigare arbetat med kundkontakt via telefon och mail, vilket gör dig till en kundorienterad och kommunikativ person. För att vara aktuell för rollen ser vi även att du har förmåga att arbeta analytiskt samt ett tekniskt intresse. Du är kvalitetsmedveten och inte rädd för att driva egna idéer och ta initiativ till förbättring. Utöver detta har du;

• Gymnasiekompetens
• God kommunikativ förmåga i tal och skrift
• Erfarenhet av dataleverans
• Goda kunskaper i MS Office samt god data- och systemvana

Övrigt
Tjänsten är på heltid, minst 4 månader, med start omgående. I denna process samarbetar Bisnode med KFX HR-partner och alla frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Linnea Hägg.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-04-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 2660
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linnea Hägg

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3431341

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: