Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport / Alphabet (BMW Group)
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-03-28FöretagetAlphabet Fleet Services är en ledande aktör i Europa inom leasing av företagsbilar. Deras syfte är att erbjuda kunderna en helhetslösning för administrationen av deras bilparker. Alphabet är en del av BMW Group och de arbetar märkesoberoende och sticker ut bland sina konkurrenter, genom att ha en hög servicenivå och vara personliga i kundkontakten. Arbetsklimatet är professionellt och inspirerande med korta beslutsvägar samt en engagerad och trevlig företagskultur. De sitter tillsammans med BMW Financial Services i fina och ljusa lokaler i Sollentuna, strax norr om centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifterAlphabet Fleet Services söker nu en ny medarbetare till deras avdelning Customer Interaction Center. Rollen innebär att du via mejl och telefon har kontakt med Alphabets kunder, vilka framförallt utgörs av bilförarna. Du är resultatorienterad och arbetar kontinuerligt för att optimera kundens upplevelse, samtidigt som du ser till att tillhandahålla en service i världsklass. Avdelningen består av ett sammansvetsat team om tre personer. Om du har den rätta inställningen finns det goda möjligheter att växa inom företaget.
Tjänsten startar omgående och arbetstiderna innefattar vardagar på kontorstider.
Kvalifikationer• Gymnasieexamen, eftergymnasial utbildning inom ekonomi ses som meriterande
• Minst ett års erfarenhet av kundsupport/kundservice
• Erfarenhet inom bil- eller finansbranschen ses som meriterande
• God kommunikationsvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Vi tror att service och professionalism kommer naturligt för dig samtidigt som du drivs av att hjälpa andra. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Vidare är du ansvarsfull och driver ditt egna arbete framåt på ett strukturerat sätt och uppkommer det ett problem arbetar du lösningsorienterat för att hitta bästa möjliga lösning.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, BMW, Alphabet, service
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEdith Ottoson
edith.ottosson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3403606
Observera att sista ansökningsdag har passerat.